ساخت موشن گرافیک چه تاثیری در افزایش درآمد خواهد گذاشت؟

تیزرهایی که به این سبک تولید می شوند بالاترین میزان تاثیر را روی مشتری هدف می­گذارند. با داستانی که تیزر به مخاطب ارائه داده خود را در ذهن او جای می دهد و همین خود سبب می­شود تیزر به هدفش برسد. قطعا هدف ساخت چنین تیزرهایی در یاد مشتریان خود ماندن و فروش بیشتر خدمات و کالاهای خود است که همین مسئله تاثیر بزرگی در رشد درآمد یک شرکت می­ گذارد.

مقدمه

در این چند سال اخیر که ویروس کرونا فعالیت های عادی را در جهان تحت تاثیر خود قرار داده است. تجارت الکترونیک به طرز باور نکردنی پیشرفت کرد و بازارهای سنتی تجارت را تحت تاثیر خود قرار داد. تا قبل از ویروس کرونا مردم هنوز اعتماد چندانی به این نوع از تجارت نداشتند اما با پیش آمدن این قضیه و فلج شدن بسیاری از فعالیت های اجتماعی و تجاری روزانه این سبک از زندگی توانست به مرور اعتماد آنها را در این سال های سیاه به دست بیاورد.

هدف اول تمامی شرکت های تجاری افزایش درآمد است. امروزه برای این که شرکت ها رشد کنند نیاز به آن دارند تا به یک طریقی دیده شوند. برای همین دست به راه اندازی سایت زده و در شبکه های اجتماعی صفحه مخصوص به خود را میسازند تا اینگونه با هواداران خود در تعامل باشند و خدمات و کالاهای خود را به بهترین شکل و سریعترین زمان ممکن به آنها معرفی کنند.

شرکت ها بعد از این که سایت و صفحات اجتماعی خود را فعال کردند نیاز به آن دارند که به طریقی مشتریان جدید را به سمت خود جذب کنند. یکی از این راه ها که در این سال ها توانسته نقش معرفی کردن شرکت ها را به بهترین نحو ممکن بر دوش بکشد ساختن تیزر موشن گرافیک تجاری مخاطب پسند است.

ساخته شدن چنین تیزرهایی از سوی شرکت ها معمولا اهداف از پیش تعیین شده ای را دنبال میکند. یکی از مهمترین هدف ها به دست آوردن مشتریان جدید برای توسعه بیشتر و بهتر شرکت است. یک شرکت اگر نتواند مشتریان جدید جذب کند قطعا رقابت را در بازار به رقبا خواهد باخت.

شرکت ها برای ساختن چنین تیزرهایی معمولا به سراغ تیم های تولید محتوایی که قبلا امتحان خود را پس داده اند و رزومه قوی در ساخت چنین آثاری دارند، میروند. تیم های تولید محتوا ابتدا تحقیقات همه جانبه در مورد آن تجارت انجام میدهند و بعد از آن با اطلاعاتی که به دست آورده اند اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی تجاری میکنند.

این تیزرها اگر به صورت مناسب تولید شوند تاثیرات مثبتی را بر روی میزان فروش آن شرکت می گذارند و سبب افزایش درآمد های آن شرکت میشوند. همین افزایش درآمد است که شرکت را در مسیر توسعه قرار

میدهد و به اهداف از پیش تعیین شده میرساند.

قبل از این که به بررسی تاثیر ساخت موشن گرافیک روی افزایش درآمد بپردازیم. لازم است تا بدانید بازاریابی دیجیتال چیست؟ دانستن این نکته کمک میکند تا شما خواننده گرامی بهتر تاثیرات را درک کنید.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

به مجموعه ای از تکنیک ها و استراتژی ها گفته میشود که بر روی بستر اینترنت انجام میشود تا به بهترین نحو ممکن کالا یا خدمات یک شرکت تجاری به مشتریان قدیم و جدید معرفی شود. به عنوان نمونه می توان به روش هایی مثل ساخت تیزر، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و غیره اشاره کرد.

تاثیر ساخت موشن گرافیک بر درآمد شرکت

امروزه شرکت ها برای این که خود را بیشتر و بهتر معرفی کنند، دست به ساخت تیزر موشن گرافیک مخاطب پسند میزنند. در این تیزرها معمولا نکاتی را تیم سازنده مد نظر قرار میدهد که همین نکات موجب میشود تا آن تیزر بتواند به اهدافی که از قبل تعیین کرده اند، برسد و سبب رشد درآمد برای آن شرکت شود. این تاثیرات دو صورت پنهان و آشکار دارند که در ادامه به معرفی و توضیح این تاثیرات پرداخته میشود.

تاثیرات پنهان موشن گرافیک بر درآمد

تاثیراتی که بسیار زیر پوستی هستند و برای فهمیدن آنها باید بسیار دقت کرد و اندیشید تا به بودن آنها پی برد و فهمید که چه تاثیرات عمیقی روی فروش و افزایش درآمد یک شرکت تجاری میگذارند.

1. انتقال نامحسوس پیام

شرکت ها برای این که محصولات خود را بیشتر به فروش برسانند دست به ساخت تیزر تبلیغاتی مخاطب پسند میزنند. تجربه نشان داده است که مخاطبان دوست ندارند که به صورت مستقیم در یک تیزر هدف تبلیغ تجاری قرار بگیرند. معمولا تبلیغاتی که مستقیم انجام میشود تاثیرات خوبی بر جا نمیگذارد و مخاطب به محض متوجه شدن جریان، دیگر به آن توجه نمیکند. چون اینجور تبلیغات از شبکه های مختلف زیاد پخش شده است دیگر هیچ جذابیتی برای مخاطبان ندارد.

برای همین، تیم های تولید محتوایی که سال ها تجربه را به دنبال خود دارند، زمانی که قصدشان تولید یک تیزر تبلیغاتی باشد تمام سعی خود را میکنند که جریان و سناریوی تیزر را طوری تنظیم کنند که پیام آن به صورت مستقیم تبلیغ نباشد. بلکه داستانی باشد که مخاطب با دیدن آن حس نکند هدف یک تبلیغ تجاری قرار گرفته است. معمولا این نمونه تیزرها که به صورت نامحسوس پیام را به مخاطب میرسانند مورد توجه بهتر قرار میگیرند و تاثیر بسیار بهتری بر فروش خدمات و کالاهای آن شرکت می گذارند.

ساختن تیزری که پیام را بتواند نامحسوس انتقال بدهد بسیار هنر و تجربه می خواهد. در بسیاری از این سبک تیزرها تا چند ثانیه آخر مخاطب اصلا متوجه نمیشود که دارد به یک تبلیغ تجاری نگاه میکند. همانگونه که گفته شد مخاطب دوست ندارد مستقیم هدف بمباران تبلیغاتی قرار بگیرد.

تیزرهایی که به این سبک تولید می شوند بالاترین میزان تاثیر را روی مشتری هدف میگذارند. با داستانی که تیزر به مخاطب ارائه داده خود را در ذهن او جای می دهد و همین خود سبب میشود تیزر به هدفش برسد. قطعا هدف ساخت چنین تیزرهایی در یاد مشتریان خود ماندن و فروش بیشتر خدمات و کالاهای خود است که همین مسئله تاثیر بزرگی در رشد درآمد یک شرکت میگذارد.

ساخت موشن گرافیک چه تاثیری در افزایش درآمد خواهد گذاشت؟

2. ساختن تکیه کلام خاص

یکی دیگر از شیوه هایی که در تیزر تبلیغاتی مخاطب پسند به آن از سوی تیم محتوایی با تجربه بسیار توجه می شود ساختن یک تکیه کلام بسیار خاص است. معمولا تکیه کلام ها بسیار کوتاه هستند و به راحتی روی زبان می چرخد. معمولا یک داستان جذاب تولید می کنند و در آن تکیه کلام به کرات تکرار میشود. ممکن است تکیه کلام اصلا نام اصلی خود محصولی باشد که دارند دست به تبلیغ آن میزنند اما به طور هنرمندانه ای آن را به صورت تکیه کلام در درون تیزر موشن گرافیک جاسازی میکنند.

تکرار این تکیه کلام توجه مخاطب را به خود جلب میکند. معمولا با لحن خیلی خاصی آن را ادا میکنند تا مخاطب جذبش شود و خودش هم رغبت داشته باشد تا آن را تکرار کرده و از تکرار کردنش لذت ببرد. همین تکرار کردن مخاطب سبب میشود تا تیزر تبلیغاتی به صورت کاملا پنهان و زیرپوستی که هدفش ماندگار شدن در ذهن مخاطب است، برسد.

جا باز کردن یک برند به این شیوه در ذهن مخاطب سبب میشود تا محصولات آن شرکت در یاد بماند. همین در یاد ماندن مشتری را ترغیب می کند تا با خریدن محصولات آن شرکت به امتحان کردن کیفیت آنها بپردازد. همین سبب میشود تا تیزر موشن گرافیک به هدفش که کسب مشتری و افزایش درآمدهای آن شرکت است برسد.

تاثیرات آشکار موشن گرافیک بر درآمد

تاثیراتی که به آسانی بعد از تولید تیزر قابل لمس و درک هستند و صاحبان شرکت بعد از پخش شدن موشن گرافیک متوجه اتفاق افتادن این اثرات مثبت می شوند و به رضایت می رسند.

1. قوی شدن برند تجاری

یک تیزر موشن گرافیک مناسب سبب میشود که یک شرکت تجاری امتیازات زیادی را به دست بیاورد. یکی از این امتیازات شناخته شدن برند تجاری آن شرکت نزد مشتریانش می باشد. وقتی یک برند تجاری تقویت شود مشتریان بیشتر رغبت میکنند تا از آن خرید کنند.

قوی شدن برند تجاری رابطه مستقیم با استفاده شدن بیشتر از کالاها و خدماتش دارد. همیشه مشتریان به دنبال خرید از برندی می روند که قبلا امتحان خود را پس داده است و تعداد افراد زیادی از آن دارند، استفاده میکنند. استفاده کردن افراد زیاد از یک برند خاص نشان دهنده معتبر بودن و میزان رضایت بالا از آن است.

معمولا برندهایی که شناخته میشوند و مردم آنها را دوست دارند سال ها تلاش بی وقفه برای رضایت آنها انجام داده اند. این شرکت ها به امر خدمات پس از فروش خود توجه ویژه دارند. همین خدمات موجب شده است تا نامی خوش برای خود در بازار تجارت دست و پا کنند.

اگر یک شرکت برندش قوی نباشد با عدم استقبال مشتریان روبرو میشود. عدم استقبال مشتری سبب میشود تا از کالاها و خدماتش استفاده نکنند. عدم استقبال شکست بزرگی برای یک شرکت تجاری به حساب می آید. تا یک برند قوی نباشد و میزان رضایت از آن بالا نرود درآمدش افزایش پیدا نمیکند.

ساخت تیزر موشن گرافیک مناسب تاثیر بسیار زیادی روی قوی شدن برند یک شرکت میگذارد. قوی شدن برند سبب میشود تا درآمدهای آن شرکت به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند. هیچ چیز نزد شرکت های تجاری مهمتر از کسب درآمد زیاد برای توسعه بیشتر نیست.

ساخت موشن گرافیک چه تاثیری در افزایش درآمد خواهد گذاشت؟

2. دیده شدن بیشتر و بهتر

دنیای امروز دنیای دیده شدن از روی سایت ها و شبکه های اجتماعی است. یک تیزر موشن گرافیک خوب سبب میشود که کالاها و خدمات یک شرکت تجاری بیشتر و بهتر دیده شود. در دنیای امروز اگر به معرض نمایش درنیایید برای دیگران اصلا وجود ندارید.

شرکت ها به دنبال تیم های تولید محتوای باتجربه میروند تا تیزر مخصوص به خود را با بالاترین کیفیت ممکن تولید کنند. این تیزر کمک میکند تا مشتریان جدید به سمت آن جذب شوند. هیچ چیز برای یک شرکت به اندازه به دست آوردن مشتریان جدید مهم نیست.

با یک تیزر موشن گرافیک خوب وقتی مشتریان جدید نظرشان جلب شود و از محصولات یک شرکت خوششان بیاید آن را با دیگر آشنایان شان بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند. همین امر کمک میکند تا محصولات و خدمات آن شرکت بیشتر توسط دیگران دیده شوند. وقتی یک محصول بیشتر در معرض دید باشد احتمال استفاده از آن توسط دیگران بالا میرود. استفاده بیشتر از محصولات یک شرکت باعث درآمد برای آنها میشود.

بنابراین دیده شدن یک شرکت در تجارت الکترونیک امروز توسط تیزر موشن گرافیک مناسب بسیار ضروری است. دیگر تجارت عین گذشته نیست و باید در هر دو محیط آنلاین و آفلاین فعال بود. اگر یک شرکت فقط در فضای آفلاین فعال باشد و در فضای آنلاین نباشد رقبا مشتریان را به سمت خود جذب خواهند کرد. همین امر تاثیر زیادی بر روی کاهش درآمد آنها خواهد گذاشت و در بلند مدت مشتریان خود را از دست خواهند داد.

توسعه بیشتر

ساخت یک موشن گرافیک مناسب باعث کمک به توسعه پیدا کردن هر چه بیشتر شرکت ها میشود. یکی از بزرگترین اهداف تمام شرکت ها این است که بتوانند هر چه بیشتر خود را توسعه بدهند. برای این که یک شرکت توسعه پیدا کند باید بتواند کالاهایش را بفروشد و منابع مالی توسعه پیدا کردن را تامین کند.

توسعه پیدا کردن یک شرکت سبب می شود تا کارگران بیشتری در کنارشان مشغول به کار شده و برای پیشرفت شرکت تلاش کنند و روزی حلال را بر سر سفره خانواده خود ببرند. هیچ چیز نزد خداوند پسندیده تر از این نیست که روزی هایی که به دست می آید حاصل کار و تلاش باشد.

معمولا شرکت هایی که خود را توسعه میدهند سعی میکنند در تمام شهرهای بزرگ یک نمایندگی تمام و کمال برای خود داشته باشند. تا بتوانند خدمات پس از فروش را هم برای جلب رضایت مشتریان ارائه بدهند. این امر سبب میشود تا اجناس باکیفیت از نمایندگی به دست مشتریان برسد. همچنین دست افراد سودجو کوتاه میشود تا مشتریان اجناس تقلبی خریداری نکنند.

بنابراین ساخته شدن یک موشن گرافیک خوب توسط یک تیم تولید محتوای حرفه ای به روند توسعه یک شرکت تجاری سرعت می بخشد و سبب می شود مشتریان بیشتر از خدمات آن شرکت استفاده کنند و همین امر تاثیر بسیار شگرفی بر افزوده شدن درآمد یک شرکت میگذارد.

جذب مشتری

یک تیزر موشن گرافیک که هدفمند تولید شود و به صورت کاملا مناسب خدمات و کالاهای یک شرکت را معرفی کند باعث میشود تا نگاه مشتریان به سمت آن بیشتر جلب شود. هیچ چیز برای یک شرکت مهمتر از این نیست که بتواند مشتری بیشتری را جذب کند.

جذب مشتری بیشتر با ارائه دادن خدمات خوب هم ممکن است اما این خدمات به هر حال باید به یک طریقی به مشتریان معرفی شود. یکی از کم هزینه ترین راه ها در دنیای امروز قطعا ساخت تیزر است. جذب مشتری توسط تیزر موشن گرافیک سبب افزایش درآمدهای یک شرکت تجاری میشود.

ساخت موشن گرافیک با کیفیت توسط آژانس

همان گونه که در مقاله بالا متوجه شدید یک تیزر موشن گرافیک به صورت پنهان و آشکار روی درآمدهای یک شرکت تاثیر می گذارد. این تاثیرات به قدری عمیق و مثبت است که سبب می شود تا مشتریان با خدمات و کالاهای آن شرکت آشنا شده و اقدام به خریداری محصولاتش کنند. هدف هر شرکتی کسب درآمد بیشتر است. خرید کردن مشتریان از آن شرکت تیزر را به هدفش که افزایش درآمد های آن است، میرساند.

در انتها لازم به ذکر است که آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانتو با سال ها تجربه و دانش در امر ساخت موشن گرافیک این آمادگی را دارد تا سفارش موشن گرافیک مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت برای پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شرکت تجاریتان بر عهده بگیرد. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد نحوه کار و قیمت تنها کافی است به resanato.com مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =