۷ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۷ هزار بسته معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن و پروتئین با هزینه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان میان نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، حمید محمدی بیان کرد: پویش تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم براساس فرمایشات مقام معظم رهبری از ۲ سال گذشته آغاز شده که امسال نیز در قالب پویش اطعام مهدوی ـ افطاری ساده با هدف کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان با کمک‌های مردمی، مشارکت مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سپاه پاسداران غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده تهیه و میان نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت در حال توزیع است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت ۵۶ آشپزخانه مهدوی در استان استان ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۷ هزار بسته معیشتی با هزینه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، ۱۸ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم با هزینه ۸۷۰ میلیون تومان و ۳ هزار افطاری ساده با هزینه ۶۶ میلیون تومان تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

محمدی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش اضافه کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

لازم به ذکر است، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =