نشست صمیمی پرسنل بیمارستان بوستان با مدیرکل بنیاد خوزستان

ایثار واحد خوزستان نوشت:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در نشست صمیمی با تعدادی از پرسنل ایثارگر بیمارستان بوستان اهواز در خصوص بررسی و رفع برخی از مشکلات و تبدیل وضعیت شغلی این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

عبدالرضا فرجیان عصر چهارشنبه در نشست صمیمی که با تعدادی از پرسنل ایثارگر بیمارستان بوستان اهواز در خصوص بررسی و رفع برخی از مشکلات و تبدیل وضعیت شغلی این عزیزان برگزار شد، گفت: سختی های شغل پرستاری و کار در کادر درمان مخصوصا" در این دو سال اخیر بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه افزود: خدمت در بنیاد و خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که ولی نعمتان ما هستند خود یک ارزش است و ما به آن افتخار می کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات ایثارگران در اولویت اقدامات بنیاد است و بنیاد باید تلاش کند، مطالبه گر خانواده شهدا از دستگاه ها باشد.

گفتنی است در این جلسه که رحیمی رییس اداره حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و شعاعی رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد خوزستان نیز حضور داشتند پرسنل بیمارستان مشکلات خود را مطرح کردند و در جهت رفع آن راهکارهای لازم ارائه شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =