۲ نفر
۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
معرفی آخرین مسافر قطر در دوحه

دیدار پلی آف صعود به جام جهانی میان نماینده قاره اقیانوسیه و کونکاکاف در قطر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی، اکنون تنها مشخص شدن نام سه تیم برای تکمیل گروهبندی این پیکارها باقی مانده که برگزاری چهار مسابقه در ماه ژوئن، تیم های راه یافته به جام جهانی را مشخص می کند.

ابتدا و در تاریخ اول ژوئن (۱۱ خرداد) تیم های اسکاتلند و اوکراین به مصاف هم می روند که برنده این دیدار ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) به دیدار تیم ملی ولز می رود که تیم پیروز این مسابقه به گروه دوم رقابت های جام جهانی با حضور ایران، انگلیس و آمریکا اضافه می شود.

در پلی آف دوم نیز ابتدا تیم های ملی امارات و استرالیا در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در دوحه قطر به مصاف هم می روند. برنده این بازی نیز ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) در قطر به مصاف تیم ملی پرو می رود. برنده این بازی راهی گروه فرانسه، دانمارک و تونس خواهد شد.

و بالاخره در پلی آف پایانی نیز تیم های ملی کاستاریکا به عنوان نماینده کونکاکاف و تیم ملی نیوزیلند به عنوان نماینده اقیانوسیه در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) با یکدیگر به رقابت می پردازند. فدراسیون جهانی فوتبال فیفا روز گذشته اعلام کرد که این مسابقه نیز در دوحه قطر برگزار می شود تا تکلیف آخرین تیم راه یافته به جام جهانی در کشور میزبان این پیکارها مشخص شود. برنده این بازی نیز به گروه اسپانیا، آلمان و ژاپن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

بازی تدارکاتی حریف ایران با مراکش

ورزشگاه آزادی میزبان فینال جام حذفی شد

ببینید | علی پروین برای ۲۱ میلیارد پول جلو خیلی‌ها سر خم کرد!

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =