ایسنا نوشت:

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در مورد بازداشت برخی از افراد منتسب به دولت که چندی پیش اعلام شد، اظهار کرد: هیچ نوع احضاریه، ابلاغیه و حکم جلبی دریافت نشده و هماهنگی با دولت در مورد بردن اشخاص صورت نگرفته است.

فاطمه بداغی در حاشیه‌ جلسه‌ هیات دولت در پاسخ به سوالی در مورد بازداشت برخی از افراد منتسب به دولت از جمله در موزه ملی، تصریح کرد: معمولا اخطارها، احضاریه‌ها و احکام جلب با واحد حراست یا واحد حقوقی دستگاه‌ها هماهنگ می‌شود و ما در این موارد هیچ نوع اخطاریه، احضاریه، ابلاغیه و برگ جلبی از کسی دریافت نکرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «گفته می‌شود آقای بقایی از آقای نکونام به کمیسیون اصل 90 شکایت کرده است»، خاطرنشان کرد: از خودشان بپرسید. من اطلاعی در این مورد ندارم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «گفته می‌شود آقایان بقایی و مشایی در کمیسیون اصل 90 پرونده دارند»، گفت: این‌گونه در مورد اشخاص به ما اطلاعی نداده‌اند.

فارس هم نوشت: بداغی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد بحث دستگیری یکی از مسئولان میراث فرهنگی هم، گفت: هیچ اظهاریه‌ای، ابلاغیه، حکم جلب و هماهنگی با ما در مورد بردن اشخاص منتسب به دولت صورت نگرفته است و معمولا اخطاریه، اظهاریه و احکام جلب با واحد حراست معاونت حقوقی دستگاه‌ها هماهنگ می‌شود.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =