علیرضا افشار71 روز پس از خروج از دایره معاونان، دوباره معاون وزیر کشور شد.

علیرضا افشار که30 مهرماه در مراسم تودیع اش از معاونت سیاسی وزیر کشور در دوره کردان با سخن نگفتن و صرفا در پاسخ به دعوت برای سخنرانی، بدون حضور در پشت تریبون از جایگاه حضار برای معاون سیاسی جدید وزیر آرزوی موفقیت کرد، با حکم صادق محصولی به سمت معاون امور اجتماعی، فرهنگی و شوراهای وزارت کشور منصوب شد.

صادق محصولی در حکم انتصاب علیرضا افشار -که طی 2 ماه گذشته به عنوان مشاور فرهنگی وزیر شناخته می شد- به عنوان معاون امور اجتماعی، فرهنگی و شوراهای وزارت کشور، مسئولیتهای هفت گانه او را برشمرده است.

در این حکم، بررسی و شناسایی مشکلات، ناهنجاریهای اجتماعی، راه اندازی و پیگیری امور مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان، تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای اجتماعی کشور مورد تاکید وزیر کشور قرار گرفته است.

صادق محصولی در این حکم از علیرضا افشار خواسته است که رسیدگی و پیگیری امور مربوط به شوراهای اسلامی، ضابطه و قانونمند نمودن فعالیت سازمان های مردم نهاد، فراهم آوردن زمینه و بستر مشارکت زنان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و عنایت ویژه به امور و مسائل جوانان را به عنوان اهم وظائف مورد توجه قرار دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =