مطالبات معوق پرسنل شهرداری کوهدشت پرداخت شد

شهردار کوهدشت از پرداخت مطالبات معوق و بروزسازی دستمزدهای پرسنل شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، کامیاب تیموری با تقدیر از تلاشهای پرسنل به خبرنگار خبرآنلاین گفت : در حال حاضر هیچ گونه بدهی معوق بابت حقوق و مزایای پرسنل رسمی و کارگری و همچنین بیمه تامین اجتماعی تا فرورین ۱۴۰۱ ندارد

وی افزود: در ابتدای هر سال شهرداری ها به دلیل تعطیلات،عدم مشارکت شهروندان در بحث پرداخت عوارضات و قطع کمک های دولتی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم میکنند و به مراتب مشکلات شهرداری هایی همانند کوهدشت بیشتر حس میشود .

شهردار کوهدشت در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات ما عدم توان پرداخت مطالبات کارکنان تا چهار پنج ماه اول هر سال می باشد اظهار داشت : با برنامه ریزی درست و تدبیر با کمک همکاران علاوه بر تسویه حقوق و مزایای فروردین ماه ۱۴۰۱ پرسنل رسمی و کارگری و به روز رسانی بیمه تامین اجتماعی ،بخش عمده ایی از مطالبات بازنشستگان و پیمانکاران را نیز پرداخت نماییم.

تیموری با اشاره به طرح های عمرانی تصریح کرد : پروژه های مطلوبی در سطح شهر کوهدشت انجام گرفته و این اقدامات همچنان تا تکمیل و بهره برداری در دستور کار این شهرداری قرار دارد .

شهردار کوهدشت در پایان عنوان نمود : در حوزه خدمات شهری و فضای سبز گام های
بلندی برداشته شده است از آنجائیکه که در این شهرستان افزایش سرانه فضای سبز به این مقدار بی سابقه بوده که مورد رضایت شهروندان نیز قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =