آماده‌سازی ۱۰۰ هزار اتاق توسط هومسا برای سفرهای تابستانی

استارتاپ هومسا برای رفاه حال هرچه بیشتر مسافران، ۱۰۰ هزار اتاق-شب را در سراسر ایران برای مسافران تابستانی آماده ساخته است.

به گزارش هومسا، گردشگری در ایران همراه است با آداب و رسوم مختلفی که برای هر سلیقه‌ای یک یا چند مقصد جذاب در آستین دارد! از سواحل نیلگون خلیج‌فارس تا بوی بهارنارنج شیراز و جنگل‌های شمال، بدون تردید رضایت را برای هر سلیقه‌ای به ارمغان می‌آورد.

با فرا رسیدن ماه‌های گرم و سرسبز سال و البته فروکش کردن موج کرونا، اقبال به سفر نیز در حال افزایش است. می‌توان انتظار داشت که تابستان امسال، حجم سفرها نسبت به سه سال گذشته رکورد جدیدی رقم می‌زند. به همین دلیل، سامانه هومسا اقامتگاه‌هایی را در سراسر ایران تدارک دیده تا تجربه بهتری برای مسافران تابستانی رقم بزند.

استارتاپ هومسا، پلتفرم اجاره آنلاین اقامتگاه است که با همکاری اقامتگاه‌ها، هتل و سوئیت از سراسر ایران، امکان آن را فراهم ساخته تا مسافران تابستانی بدون نگرانی از اقامتگاه در مقصد موردنظر، به استقبال سفرهای تابستانی بروند.

حالا مسافران می‌توانند بدون نگرانی نسبت به رزرو از پیش تعیین‌شده، هر زمان که تصمیم نهایی برای سفر تابستانی داشتند، به سایت هومسا مراجعه کرده و از بین ظرفیت اقامت ۱۰۰ هزار اتاق-شب، اقامتگاه خودشان را رزرو کنند.

بر اساس تحقیقی که سامانه هومسا از اطلاعات کاربران خود جمع‌آوری و تحلیل کرده است، حجم سفر در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به میانگین سال ۱۴۰۰، در برخی شهرها حتی به بیشتر از دو برابر رسید. در سه سالی که با کرونا گذشت، این نخستین نوروزی بود که استقبال ایرانی‌ها از سفر نوروزی شاهد چنین رشدی بوده است.

اقامتگاه‌های موجود در هومسا، با تنوع زیاد خود که شامل کلبه، ویلا، سوئیت، آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی و هتل می‌شود، هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان بررسی نظرات مهمانان، فیلترهای دسته‌بندی اقامتگاه‌ها از نظر قیمت و نوع اقامتگاه، از دیگر ویژگی‌های این سامانه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1625504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =