۰ نفر
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
مترو تهران روز جمعه رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان این ناوگان همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس به دستور شهردار تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران اظهار داشت: حسب دستور شهردار تهران و ابلاغیه ای که از سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک آمده است از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، خدمات رسانی متروی تهران در خطوط درون شهری رایگان است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با روز قدس، سرویس‌دهی در خط ۴ متروی تهران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، افزایش خواهد یافت افزود: فاصله حرکت قطارها در این خط از ابتدا تا پایان مراسم از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه با بیان اینکه این شرکت آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران، قطارهای فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند خاطرنشان کرد: تمامی ایستگاه‌های خط ۴ متروی تهران به‌ویژه ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب اله و استاد معین که در مسیر راه‌پیمایی قرار دارند، آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهند بود.

وی در ادامه به آماده سازی فضا و تجهیزات این ایستگاه ها نیز اشاره کرد و گفت: کارکنان این شرکت در روزهای گذشته با انجام اقداماتی چون رنگ آمیزی نمادها و تابلوها، نظافت کامل ایستگاه و ورودی ها، بازرسی و کنترل تجهیزات ایستگاه شامل پله های برقی، گیت ها، تجهیزات اتاق کنترل، استقرار تیم های تعمیراتی در ایستگاه ها و کنترل و تامین تجهیزات ایمنی آماده ارایه خدمات مناسب به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید:

توجیه عجیب مترو برای حذف چند قطار از سرویس‌دهی به مسافران

شهرداری تهران؛ از گام‌های جدید تا گاف‌هایی که حاشیه‌ساز شد

۲۳۳۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =