عضو مجلس خبرگان، رئیسی را به حضرت ابراهیم تشبیه کرد / رئیس جمهور گاهی بین جماعت های ساده در گوشه و خیابان می نشینند

اعتمادآنلاین نوشت : آیت الله علی اسلامی گفت: رئیس جمهور انصافا مردمی و بی آلایش، خاکی و ساده زیست هستند و با توجه به روحیه متواضع، بسیجی، جهادگر و تلاشگر که دارند گاهی در بین جماعت های ساده در گوشه و خیابان می نشینند.

آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با نخبگان، علما، خانواده، شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور برگزار شد، گفت: رئیس جمهور انصافا مردمی و بی آلایش، خاکی و ساده زیست هستند و با توجه به روحیه متواضع، بسیجی، جهادگر و تلاشگر که دارند گاهی در بین جماعت های ساده در گوشه و خیابان می نشینند که از افتخارات بزرگ این فرد است.

وی اضافه کرد: اخیرا در اجلاس مجلس خبرگان رئیس جمهور کشور در سه روزی که اجلاس خبرگان برگزار می شد در تمام ساعات و کمیسیون ها و اجلاس عمومی در صحن علنی حضور داشتند و از نمایندگان مطالبی می شنیدند و یادداشت می کردند و در بعضی موارد نیز وزرا یادداشت می کردند و گاهی پاسخ خبرگان را می دادند که از ویژگی های رئیس جمهور است.

اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش هایی که دولت آقای رئیسی در امر مبارزه با تورم و بیکاری آغاز کرده اند، ریشه این معضلات از بین بروند.

وی ادامه داد: اگر چه می دانیم مشکلات طوری نیست که به سادگی در بازه کوتاه از بین برود بلکه بنا به گفته مقام معظم رهبری بعضی مشکلات کار و تلاش می برد اما این انتظار را داریم از رئیس جمهور که تبر دیگری بر تورم بزند و همانند جدش ابراهیم خلیل آن تبر را بزند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =