۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
دست و پای یک آلومینیومی را بستند!/عکس

ورزش سه نوشت:کادر فنی نساجی مازندران با مهار بازیکن سابق خود در آلومینیوم، اجازه نداد اراکی‌ها در میانه زمین مثل همیشه کار کنند.

نساجی مازندران در شرایطی موفق به کسب پیروزی مقابل آلومینیوم شد که کادر فنی این تیم با شناخت از بازیکنان سابق خود در ترکیب اراکی‌ها اجازه نداد آنها مثل همیشه و آنطور که برنامه داشتند، کار کنند و در نهایت هم به پیروزی در فینال جام حذفی و قهرمانی برسند.

محمود قائدرحمتی که سال گذشته در نساجی مازندران عضویت داشت و یکی از نفرات موثر تیم ساکت الهامی بود، در فینال جام حذفی با پیراهن آلومینیوم مقابل تیم سابق خود قرار گرفت که با وجود نمایش خوبی که داشت و تلاش زیادی که در میانه زمین انجام داد، همواره دو بازیکن به‌عنوان یارگیر در مقابل خود می‌دید.

این هافبک بلند قامت که سال گذشته دو گل مهم در راه بقای نساجی مازندران در لیگ برتر به ثمر رسانده بود و این فصل هم یک گل برای آلومینیوم زده، در فینال جام حذفی یک شوت در چارچوب و دو شوت خارج از چارچوب داشت و در کنار سه دفع توپ و سه تکل موفق، آمار ۲۹ پاس موفق را ثبت کرد ولی نتوانست همراه تیمش برنده باشد.

نساجی مازندران که شناخت خوبی از هافبک آلومینیوم داشت، با دو بازیکن مقابل او اجازه نداد این بازیکن به غیر از دو صحنه، خیلی پا به توپ شود و خلق موقعیت کند و به این شکل یکی از راه‌های تاکتیکی اراکی‌ها را بست و اجازه نداد به این روش به گل برسند و نتیجه را جبران کنند.

دست و پای یک آلومینیومی را بستند!/عکس

دست و پای یک آلومینیومی را بستند!/عکس

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =