41پرونده واحدهای تولیدی در شهرک‌صنعتی کاسپین منجربه سازش شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از مصالحه 41فقره پرونده در شعبه شورای حل اختلاف شهرک‌صنعتی کاسپین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مرتضی محمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته و با ابتکار دادستانی شهرستان آبیک شعبه ویژه شورای حل اختلاف شهرک‌صنعتی کاسپین در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جهت حمایت از بخش صنعت و تولید، تحقق سایت‌های قوه‌قضاییه در این حوزه، کاهش اطاله دادرسی، کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی و تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی و... راه‌اندازی شد که در طی این مدت عملکرد قابل قبولی داشته است.

او افزود: بر اساس آمارها و در طی مدت راه‌اندازی این شعبه که با استقبال تولیدکنندگان، صنعت‌گران و کارگران نیز همراه بوده، بیش از 50فقره پرونده مربوط به اختلافات میان کارگر و کارفرما و همچنین حوادث کار به شعبه مذکور ارجاع شد، که با تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضای شعبه ویژه شهرک‌صنعتی کاسپین؛ 41فقره پرونده با حل و فصل مسائل و مشکلات ایجاد شده، منجر به سازش شد.

محمدی ادامه داد: پیشگیری از تشکیل و ورود پرونده به مراجع قضایی، عدم احضار و جلب مدیران عامل، پیشگیری از اخلال در فعالیت واحدهای صنعتی، حفظ حرمت تولیدکنندگان و قشر زحمت‌کش کارگران، بررسی و رسیدگی تخصصی و... از دستاوردهای راه‌اندازی شعبه شورای حل اختلاف شهرک‌صنعتی کاسپین بوده و در سال جاری نیز این شعبه تقویت و پرونده‌های بیشتری در راستای صلح و سازش میان کارفرمایان و کارگران ارجاع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از بخش صنعت و تولید در راستای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب و سیاست‌های کلان قوه قضاییه در جهت تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های کاری دادستانی شهرستان آبیک قرار دارد و همه تلاش‌ها به این امر معطوف شده است تا بخش صنعت دغدغه‌ای جز مقوله تولید نداشته باشد و بتواند تا حد امکان در امنیت اقتصادی فعالیت کند و یقیناً این سیاست در سال جاری نیز ادامه داشته و تقویت می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =