آغاز فعالیت کارگاه اسکن دفاتر ثبت اسناد توسط کانون سردفتران آذربایجان شرقی

کارگاه اسکن دفاتر ثبت اسناد در محل کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی مستقر و فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، محمد افخمی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی در بازدید از این کارگاه یادآور شد: اسکن دفاتر دست نویس متعلق به دفاتر اسناد رسمی در آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس محترم قوه قضائیه تکلیف شده است.

محمود حسن زاده، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی نیز در این بازدید تصریح کرد: این کانون در چارچوب برنامه ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده ازفناوری های نوین و با تجهیز کارگاه اسکن دفاتر، اقدامات اجرایی خود را در این رابطه شروع نموده است.

وی ادامه داد: به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع، این کارگاه در محل کانون مستقر و به صورت مستمر در حال انجام اسکن اسناد مربوطه است.

گفتنی است در این بازدید مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان در بازدیدی از کارگاه مزبور که در محل کانون مستقر شده ضمن نظارت بر روند اسکن دفاتر در جریان جزئیات امر قرار گرفت.

در این بازدید ضمن ارائه گزارشات مربوطه، مقرر شد مشکلات و موارد اعلامی به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منعکس و پیگیری های لازم در این رابطه به عمل آید.

قابل ذکر است اسکن دفاتر و داده آمایی اطلاعات مربوطه نقش بسزایی در تحقق الکترونیکی شدن فرآیند تنظیم، استعلام هوشمند و آنی اسناد رسمی داشته و به تکمیل وبه روزرسانی سامانه ثبت اسناد کمک وافری خواهد کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1627017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =