۰ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
فولام قهرمان چمپیونشیپ شد/عکس

تیم فولام با کسب پیروزی پرگل مقابل لوتون قهرمان این فصل چمپیونشیپ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فولام که چند هفته پیش صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بود، دوشنبه شب موفق شد در دیداری یک طرفهحریف خود را شکست دهد و در فاصله یک هفته تا پایان قهرمانی‌اش را مسجل کند.

شاگردان مارکو سیلوای پرتغالی که هفته گذشته شکست تلخ و ناباورانه‌ای را مقابل ناتینگهام فارست تجربه کردند، این هفته در خانه بانمایشی سزاوارانه ۷ بار دروازه لوتون که مدعی صعود به لیگ جزیره است را شکست دادند.

در این بازی میتروویچ مهاجم شناخته شده صربستانی دو گل به ثمر رساند اما با این وجود هری ویلسون ستاره ولزی فولام بود که با سهپاس گل برترین بازیکن زمین لقب گرفت.

با این نتیجه فولام ۹۰ امتیازی شد و در حالی که هنوز یک بازی حساس دیگر با شفیلد دارد، اختلاف ۸ امتیازی با بورنموث ایجاد کرد وبه عنوان قهرمان این فصل چمپیونشیپ معرفی شد.

نکته جالب اینکه فولام در ۵ هفته قبلی شش گل به ثمر رسانده بود اما این بار در یک بازی برابر این تیم قدرتمند ۷ بار مقابل به گلزنیشد.

در پنج فصل اخیر فولام بین لیگ برتر و چمپیونشیپ در رفت آمد بوده و حالا باید دید این تیم میتواند فصل آینده از سهمیه خود دفاع کندیا خیر؟ آخرین باری که فولام دو فصل متوالی در لیگ جزیره بود، به ۲۰۱۲-۲۰۱۴ برمی‌گردد که اشکان دژاگه هافبک ایرانی در ترکیب این تیم حضور داشت.

با صعود فولام احتمالا فصل آینده پایتخت انگلیس، لندن، صاحب ۷ سهمیه در لیگ برتر خواهد بود.

فولام قهرمان چمپیونشیپ شد/عکس

فولام قهرمان چمپیونشیپ شد/عکس

بیشتر بخوانید:

تکرار اقدام جنجالی سپاهان این‌بار مقابل استقلال/عکس

ایتالیا، میزبان دور نهایی لیگ‌ملت‌های والیبال

روزهای شیرین حامد لک و فنایی!/عکس

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1627590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =