امام جمعه انتقاد تند کرد ، نماینده مجلس در تریبون نماز جمعه توضیح می دهد

ایسنا نوشت: در پی انتقاد امام جمعه بندرگز از عملکرد نماینده غرب گلستان در مجلس و بازخورد آن در رسانه ها، «عبدالجلال ایری» پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع مردم بندرگز سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی، امام جمعه بندرگز طی روزهای گذشته با انتقاد از «عبداجلال ایری»، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارش عملکرد از سوی وی به مردم غرب استان به ویژه بندرگزی‌ها شد.

وی همچنین از دخالت این نماینده مجلس شورای اسلامی در انتصابات انتقاد کرد و خواستار ارائه گزارش در این زمینه شد و بر این مهم تأکید کرده بود که نماینده غرب گلستان متعلق به تمامی مردم استان است نه صرفاً منطقه ای خاص، همچنین ایشان در سخنان خود خواستار توجه ویژه مسئولان به بندرگز به عنوان پیشانی استان گلستان شد.

به نظر می رسد انتقاد تند امام جمعه بندرگز و سپس بازتاب آن در رسانه ها موجب شد تا «عبدالجلال ایری» خواستار مراجعه حضوری و ارائه توضیحات در این خصوص به امام جمعه بندرگز شود که در نهایت با تصمیم حجت الاسلام حسینی مقرر شد این دیدار در جمع مردم این شهرستان باشد.

امام جمعه انتقاد تند کرد ، نماینده مجلس در تریبون نماز جمعه توضیح می دهد
حسینی، امام جمعه بندرگز

در اطلاعیه «ستاد نماز جمعه بندرگز» آمده است؛

پیرو درخواست ها و مطالبات به حق مردمی در خصوص عملکرد عبدالجلال ایری _ نماینده مردم شریف غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی _ که از سوی حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندرگز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد جامع بندرگز مطرح شد؛ نماینده غرب گلستان طی تماس تلفنی خواستار مراجعه حضوری و ارائه توضیحات در این خصوص شد که پیرو نظر امام جمعه انقلابی شهرستان بندرگز مقرر شد؛ «نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم پیش از آغاز نماز جمعه هفته جاری بندرگز در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه کند.»

۲۱۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =