فارس نوشت:

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت که به احتمال زیاد محمد علی‌آبادی سرپرست فعلی وزارت نفت برای تصدی این وزارتخانه و اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی می‌شود.

سیدعماد حسینی نماینده مردم قروه افزود: تاکنون به صورت رسمی فردی برای تصدی وزارت نفت معرفی نشده اما به صورت غیررسمی و در گفت‌وگوهایی که با نمایندگان دولت داشته‌ایم و شواهد امر، نشان می‌دهد که به احتمال زیاد محمد علی‌آبادی برای تصدی وزارت نفت به مجلس معرفی خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید وضعیت علی‌آبادی و برنامه‌ها و شرایط او در مجلس در صورت معرفی وی برای وزارت نفت مورد بررسی قرار گیرد، گفت که بهتر است در این زمینه پیش از معرفی وزیر، رایزنی با مجلس و کمیسیون تخصصی وزارت نفت یعنی کمیسیون انرژی صورت گیرد، چراکه کمیسیون انرژی نقش مهمی در رأی‌آوری یا عدم رأی‌آوری وزیر معرفی شده دارد و عدم رایزنی در مجلس در این زمینه هزینه‌های زیادی هم به دولت و هم به مجلس تحمیل می‌کند.

به گفته وی، در کمیسیون انرژی مقرر شد فعلاً ظرف مدت چند ماه علی‌آبادی به عنوان سرپرست در وزارت نفت فعالیت کند و سپس کمیسیون در صورت معرفی وی به عنوان وزیر به ارزیابی فعالیت‌ها و اقداماتش در وزارتخانه مزبور بپردازد.

وی در خاتمه از احتمال معرفی محمد عباسی سرپرست فعلی وزارت ورزش برای تصدی این وزارتخانه، مهدی غضنفری برای تصدی وزارت جدیدالتأسیس "صنعت، معدن و تجارت " و عبدالرضا شیخ‌الاسلام برای وزارتخانه جدید "کار، تعاون و رفاه اجتماعی " به مجلس برای اخذ رأی اعتماد خبر داد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    خدا رحم کنه به نفتی ها با علی آبادی....