۳ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اعلام شعار و روز شمار هفته سلامت به تشریح عناوین ایام این هفته پرداخت.

سید علی درخشان افزود: امسال شعار"سلامت ما، سلامت سیاره ما " برای هفته سلامت (هفدهم لغایت بیست و سوم اردیبهشت ماه ) انتخاب شده است.

به گفته وی، شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با عنوان " نقش مردم، مسئولین، سمن‌ها در تحقق عدالت و تعالی نظام سلامت" و یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با عنوان" نقش مردم، مسئولین، سمن ها در دستیابی به انرژی پاک" نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: برای دوشنبه ۱۹ و سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه نیز به ترتیب عناوین " نقش مردم، مسئولین، سمن ها در مدیریت حوادث و بلایا" و " نقش مردم، مسئولین، سمن ها در ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت" انتخاب شده است.

درخشان گفت: " نقش مردم، مسئولین، سمن‌ها در تولید پاک و مدیریت پسماندها" و "نقش مردم، مسئولین، سمن ها در تغذیه سالم از مزرعه تا سفره" عناوین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ، ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه می باشد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: "نقش مردم، مسئولین، سمن ها در کاهش کنترل مصرف دخانیات" عنوان روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه مصادف با آخرین روز از هفته سلامت۱۴۰۱ می باشد.

درخشان در ادامه به تشریح اهم برنامه های پیش بینی شده برای هفته سلامت پرداخت و افزود: برنامه ریزی های لازم جهت تبلیغات محیطی، ارسال پیام کوتاه مرتبط با حوزه سلامت به کلیه دستگاه های اجرایی استان و درج شعار هفته در سربرگ مکاتبات اداری، بازدید از مراکز درمانی به منظور پیگیری مسائل و چالش ها و ارتباط و تعامل مستمر با مراکز درمانی بعمل آمده است.

وی، انعکاس اخبار مرتبط با هفته سلامت به صورت پر رنگ در رسانه های جعی استان و سرکشی از بیمارستان های استان و عیادت از بیماران توسط سرپرست دانشگاه و معاونین و مدیران این مجموعه را از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای هفته سلامت امسال برشمرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =