دفاع تمام قد معاون اجرایی رئیسی از ادامه حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی

ایسنا نوشت : سید صولت مرتضوی گفت: اگر قیمت‌ها اصلاح نشود، سرمایه ملی کشور به تاراج خواهد رفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تدبیر دولت سیزدهم این است که یارانه‌ها باید مستقیم به مردم داده شود و به فضل الهی این اقدام خداپسندانه با تصویب مجلس و تصمیم دولت در آینده نزدیک روی خواهد داد چرا که در صورتی که قیمت‌ها اصلاح نشود، سرمایه ملی کشور به تاراج خواهد رفت.

«سید صولت مرتضوی» افزود: قیمت جهانی بسیاری از اجناس از ۳۰ تا ۷۰ درصد افزایش داشته و جنگ اوکراین باعث شده امنیت غذایی جهان به مخاطره افتد، علاوه بر آن دولت سیزدهم میلیاردها تومان بدهی را از دولت قبل به ارث برده است، صلاحدید دولت دوازدهم فروش اوراق خزانه که پول آن آینده پرداخت می شود، بود و تقریبا اصل و فرع آن برای دولت سیزدهم به ارث رسیده است که بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

دفاع تمام قد معاون اجرایی رئیسی از ادامه حذف ارز ترجیحی کالاهای اساسی

بیشتر بخوانید :

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دغدغه اول رییس جمهور، معیشت ملت است و با شیب ملایم و اقدامات مناسب اصلاح این روند ادامه خواهد داشت، چون اگر این روند اصلاح نشود در آینده مشکلات بسیار زیادی متحمل خواهیم شد.

مرتضوی ادامه داد: افزون بر ۱۵ هزار لیتر سوخت از کشور قاچاق می شود که بر اساس آمارهای رسمی به صورت روزانه انجام می شود و از کشور ما به کشورهای عربی که روی مخزن نفت و گاز مستقر شده اند، قاچاق می شود و لذا تدبیر دولت آن است که یارانه باید به صورت مستتقیم به مردم داده شود و به فضل خداوند این اقدام انجام خواهد شد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =