بازیگر «شب‌های برره»: فرمول‌های دو دهه پیش سریال‌سازی، دیگر به درد نمی‌خورد

ایرنا نوشت: محمد شیری، بازیگر سریال‌های کمدی، تاکید کرد فرمول موفق دو دهه پیشِ تولیدات تلویزیونی، دیگر به کار نمی‌آید و مسئولان باید ذائقه و سلیقه امروز مخاطبان را برای تولیدات فرهنگی مد نظر داشته باشند.

محمد شیری، بازیگر باسابقه، بر نوگرایی تولیدات تلویزیونی و همگام شدن آن‌ها با شرایط روز جامعه و جهان، تاکید کرد.

بازیگر سریال «شب‌های برره»، با اشاره به ازدیاد فضای رسانه‌ای و تعدد اسباب مرتبط با تولیدات رسانه‌ای که می‌تواند سطح نگرش، سلیقه و مطالبه مخاطبان را در دوران معاصر تغییر دهد، گفت: «تولیدات تلویزیونی، سینمایی و سایر عرصه‌های هنرهای نمایشی ما نیز باید خود را با این سرعت جهانی رسانه‌ها همسو کنند. اگر تاکید و نگاه‌مان کماکان بر حوزه تولیدات آثار تصویری، مبتنی بر نگرش‌های یک دهه یا دو دهه پیش باشد، قطعا در توفیق دستیابی به اهداف خرد و کلان فرهنگی نمی‌توانیم دست بالایی داشته باشیم.»

او ادامه داد: «با این شرایط، تمامی مدیران و متولیان امر فرهنگ و هنر برای جریان سازی به واسطه تولید آثار فرهنگی خاصه در عرصه هنرهای نمایشی مانند تئاتر، سینما و تلویزیون نیازمند شناخت درست از سطح نگرش و سلیقه امروز مخاطبان هستند.»

محمد شیری، زاده بهمن ۱۳۲۸ در مشهد، از سال ۱۳۴۹، بازیگری را آغاز کرد و پیش از انقلاب با سریال «ایتالیا ایتالیا» شناخته شد. او در دهه ۶۰، با میان‌پرده‌های تلویزیونی چون «آقای همه فن حریف»، «اُغُر بخیر» و «سیمای اقتصاد ما» به کارش ادامه داد و در دهه ۸۰ خورشیدی، با سریال «شب‌های برره»، سرشناس شد. او اینک، در حال بازی در سریال در دست ساختِ «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =