۲ نفر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
چند انتصاب در استانداری قم

استاندار قم در احکامی جداگانه‌، جانشین، دبیر و اعضای کمیته تخصصی بهره‌وری، مسئول پاسخگویی به درخواست‌های مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و سرپرست اداره کل اتباع و مهاجران خارجی استان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و حسن نادری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به ترتیب به عنوان جانشین رییس و دبیر کمیته بهره‌وری استان قم منصوب شدند.

همچنین بر اساس این احکام، ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی، محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، حمزه رمضانخانی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی استانداری، جواد ادیم معاون دفتر برنامه‌ریزی استانداری، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا نصیری مدیر عامل شرکت گاز، محمد رضا حاجی رضا رییس سازمان جهاد کشاورزی، مهدی فراهانی مدیرکل امور اقتصادی، مجید آوری فرد مدیرکل استاندارد، اکبر ابدالی محمدی سرپرست صمت، حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آبفا، رضا رحمتی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سید مجید احدی شعار، محمد هادی قاسمی و دکتر حسن زارعی متین صاحب نظر دانشگاهی اعضای منصوب کمیته بهره‌وری استان می‌باشند.

شایان ذکر است کمیته بهره وری استان به استناد بخشنامه شماره ۲۱۱۶۶۴ مورخ ۳۰/۴/۱۳۹۹ سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با هدف راهبری و ایجاد ساز و کار هماهنگی و افزایش اثر بخشی اقدام‌ها و برنامه‌های مرتبط با حوزه های اقتصادی، انرژی و خدمات عمومی و دستیابی به راهبردهای اجرایی در سطح استان تشکیل می‌شود.

همچنین با حکم استاندار قم، مسئول پاسخگویی به درخواست‌های مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات استانداری قم منصوب شد.

در همین رابطه در حکمی از سوی شاهچراغی، علی فردوسی مدیرکل روابط عمومی استانداری قم را با حفظ سمت به عنوان مسئول پیگیری و پاسخگویی به درخواست های مشمول قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تعیین و منصوب کرد.

در حکم استاندار قم خطاب به فردوسی آمده‌است: در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و نظر به مراتب تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مسئول پاسخگویی به درخواست های مشمول این قانون تعیین و منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتخاذ ساز و کارهای لازم و از طریق تعامل و هماهنگی با بخش های مرتبط، زمینه اجرای شایسته این قانون را فراهم آورید.

همچنین استاندار قم در حکمی، علی اکبر زارعی را به عنوان سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم منصوب کرد.

در این حکم آمده‌است: نظر به تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی و به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم منصوب می‌گردید.

رسیدگی و نظارت بر کلیه امور اتباع و مهاجرین خارجی، جمع آوری اطلاعات، آمار و مشخصات جامعه هدف و به روز بودن آن، بررسی و ارائه راهکارهای لازم به منظور جلوگیری از ورود غیر مجاز، اشتغال و پیگیری اجرای طرح ساماندهی اتباع خارجی از جمله محورهای مورد انتظار در این حکم است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =