قایدی و نوراللهی سوژه انتقاد کارشناسان از مهدی علی

ورزش سه نوشت: یک کارشناس ورزشی در برنامه تلویزیونی شبکه امارات به انتقاد از تصمیمات مهدی علی سرمربی شباب الاهلی پرداخت.

مهدی علی سرمربی شباب الاهلی این روزها مورد آماج انتقادات فراوانی قرار گرفته است. او در تمامی جام‌های داخلی امارات اعم از لیگ و حذفی و جام ریاست‌جمهوری شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد و تنها دستاورد او، صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و حضور در دور یک‌هشتم نهایی است.

در بخشی از برنامه فوتبالی امارات به نتایج شباب الاهلی پرداخته شد و میهمان این برنامه به انتقاد از عملکرد مهدی علی و بعضی از خریدهای او پرداخت. او گفت: من مهدی علی را دوست دارم اما برای ارزیابی عملکرد یک مربی باید به نتایج او نگاه کرد. سؤال من این است که چه کسی مسئول این نتایج است؟ مشخصاً مهدی علی. چه کسی ترکیب بازیکنان را می‌چیند؟ قطعاً این کار سرمربی است.

او ادامه داد: ممکن است شما بگویید مهدی علی خرید برخی از بازیکنان را درخواست داده ولی از سوی مدیریت رد شده است. جهان مملو از بازیکن است و شما می‌توانستید از همه‌جا بازیکن بیاورید. اما سؤال این است که چه کسی این بازیکنان را خریداری می‌کند؟

مهمان برنامه ادامه داد: مربی گفته است که باتوجه‌به نیازهای تیم بازیکن خریدیم. یعنی او لیستی را ارائه داده و گفته است به این بازیکنان نیاز دارم. چه بازیکنان داخلی و چه خارجی. علامت سؤالی که اکنون وجود دارد در مورد بازیکنان ایرانی (نوراللهی و قایدی) است. مگر خود مهدی علی از مدیریت باشگاه درخواست نکرد تا این بازیکنان خریداری شوند؟ مگر مهدی علی از قبل در مورد کیفیت آنها اطلاع نداشت و در تمرینات پیش فصل آنها در تمرینات تیم و زیر نظر او نبودند؟

طی روزهای گذشته بسیاری از هواداران شباب الاهلی نسبت به عدم استفاده از بازیکنان این تیم بخصوص مهدی قایدی از مهدی علی انتقاد کرده و حالا این موضوع به تلویزیون نیز کشیده شده است.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =