فرودگاه خرم آباد از مجهزترین فرودگاه‌های کشور است

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت : فرودگاه خرم آباد از مجهزترین فرودگاه‌های کشور است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی کاملی دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به محهزبودن فرودگاه خرم آباد گفت : با تلاشهای صورت گرفته و حمایت مسئولان استانی و کشوری وضعیت زیرساختی و تجهیزات این فرودگاه هر روز بهتر و مطلوب تر از دیروز است .
وی افزود: آسفالت باند ، دستگاههای بروز ، تجهیزات جدید ، ترمینال مدرن و سایر اقدامات عمرانی و فنی که در راستای توسعه و تجهیز این فرودگاه صورت پذیرفته فرودگاه خرم‌آباد را مجهزتر از گذشته و به یکی از مجهزترین فرودگاه‌های کشور تبدیل کرده است .
مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد با بیان اینکه در هفته ۵ روز پرواز از فرودگاه انجام میشود اظهار داشت : این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام میشود و بجز دوشنبه و پنجشنبه ها در سایر روزها پروازهای شرکت ماهان در خرم آباد انجام میشوند .
علی کاملی در ادامه از لغو پروازهای شرکت ایران ایر در فرودگاه خبر داد و گفت :متاسفانه این پروازها بعلت کمبود ناوگان هوایی شرکت ایران ایر انجام شد که البته با مکاتباتی که با سازمان هواپیمایی کشوری داشتیم و باتوجه به ضرورت برقراری پروازهای این شرکت در لرستان ، تقاضای برقراری مجدد پروازهای شرکت ایران ایر در خرم آباد را داشتیم و باتوجه به درخواست استاندار و مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولان همگام با ایشان پیگیر برقراری این پرواز ها هستیم .
مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد به تمایل یک آژانس مسافرتی بومی جهت برقراری پرواز کربلا در خرم آباد اشاره کرد و گفت : یکی از آژانسهای مسافرتی در این رابطه تقاضایی داشته و ما از هر نظر آمادگی و اطمینان خود را جهت برقراری این پرواز به آژانس اعلام نمودیم و امیدواریم این پرواز نیز در خرم آباد دایر شود.
48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =