ایسنا نوشت:

 رییس سازمان ثبت ‌احوال کشور تاکید کرد که طرح آتیه مهر متوقف نشده است و گفت: با بانک توسعه تعاون برای ادامه طرح توافق کرده‌ایم.

 محمد ناظمی اردکانی با بیان اینکه طرح آتیه‌ مهر نوزادان، طرح بزرگ ملی است که باید نگاه بلندمدتی نسبت به آن داشته باشیم، تاکید کرد: شخص رییس‌جمهور حامی اجرای این طرح است.

 وی با بیان اینکه سال گذشته 500 میلیارد تومان اعتبار در بودجه برای اجرای این طرح در نیمه دوم سال، پیش‌بینی شده بود عنوان کرد: این اعتبار در سال گذشته تخصیص پیدا نکرد.

 ناظمی اردکانی با بیان اینکه در بودجه سال 90 اعتبار ویژه‌ای برای طرح آتیه‌مهر پیش‌بینی شده است، افزود: بر اساس مصوبه دولت بانک توسعه تعاون، به عنوان بانک عامل اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

 به گفته وی، مشابه تفاهم‌نامه‌ای که سازمان ثبت‌احوال و بانک ملی در گذشته برای این طرح داشته‌اند، هم‌اکنون باید با بانک توسعه تعاون منعقد شود.

 وی با اعلام از سرگیری مجدد طرح آتیه مهر نوزادان در آینده، اظهار کرد: پس از عقد تفاهم‌نامه لازم، سازمان ثبت‌احوال آمار و اطلاعات لازم را برای اجرای طرح آتیه در اختیار بانک توسعه و تعاون قرار خواهد داد.

 4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    4 0
    پس برای نوزادان متولد 89 که طرح در بانک ملی متوقف شد چی؟
  • رادمان IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    2 1
    دروغ نگو دروغگو!واسه سال89روفقط تا متولدین20مرداد دادین
  • اریو IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    2 0
    حالا پول قبلیا رو بدین که بانک حساباشون رو مسدود کرده!
  • متین CA ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
    6 0
    بفرمائیدیک ملیون تومان نوزادان90کی وچگونه وکجاواریزمیشود وایاثبت سیستم یارانه ای خودکارصورت میگیردیابه نحوه ی دیگری بایداقدام کرد باتشکر