آیین داوری پانزدهمین جشن سینمای ایران شامگاه 25 تیرماه با حضور هیئت داوران فیلم‌های بلند سینمای آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جشن سینمای ایران، در این آیین دبیر پانزدهمین جشن از حضور داوران تشکر کرد و اعیاد شعبانیه را به آنان تبریک گفت و از تمام داوران خواست حرمت داوری را حفظ کنند و از حضور همراهان در این نشست‌ها که کاملا تخصصی - صنفی است خودداری کنند.

کیومرث پوراحمد از داوران خواست تا سرگروه‌های خود را به مجریان جشن سینمای ایران معرفی کنند تا ارتباط تنگاتنگی با دبیرخانه جشن سینمای ایران برقرار شود. 

او افزود بر اساس مقررات جشن سینمای ایران آرای داورانی که دو سوم فیلم‌ها را نبینند محاسبه نخواهد شد و دیدن همه فیلم‌ها برای ما با اهمیت است.

مازیار میری به دعوت کیومرث پوراحمد به داوران خیر مقدم گفت و بر گفته‌های او تاکید و همچنین اعلام کرد بر اساس تصویب شورای سیاست‌گذاری جشن سینمای ایران جایزه عنوان‌بندی فیلم‌های سینمایی به جوایز پانزدهمین جشن سینمای ایران اضافه شده و هفت نفر از سرشاخه‌ها، این بخش را داوری خواهند کرد.

مدیر اجرایی جشن پانزدهم سینمای ایران اضافه کرد، 10 سرشاخه جایزه دهنده جشن سینمای ایران  به همراه نماینده شورای‌عالی تهیه‌کنندگان و نمایندگان  کانون دستیاران برنامه‌ریز و کارگردان، اولین آثار کارگردانان سینمای ایران بررسی خواهند کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =