مهر نوشت:

تیم فوتبال ایران در حالی در دیداری دوستانه به مصاف ماداگاسکار می رود که این تیم آفریقایی جمع زیادی از بازیکنان لژیونر خود را به خدمت نخواهد داشت.
تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده سازی برای دیدار با مالدیو در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 19:30 امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی با ماداگاسکار دیدار خواهد کرد و این در حالی است که این تیم آفریقایی تعداد بسیاری از بازیکنان شاغل در فوتبال فرانسه را به همراه خود به تهران نیاورده است.
تیم فوتبال ماداگاسکار که در رده 138 جدول رده بندی فیفا قرار دارد بتازگی با نتیجه 4 بر یک مقابل گینه در مقدماتی جام ملت های آفریقا تن به شکست داده است.
دیدار تیم های ایران - ماداگاسکار، نخستین مسابقه رسمی کارلوس کروش، در سمت سرمربیگری تیم فوتبال ایران خواهد بود. قضاوت این دیدار دوستانه بر عهده هدایت ممبینی خواهد بود و تماشای آن رایگان است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهاره BE ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    بازیهای تدارکاتی اخیر تیم ملی‌ و بازی با تیم ضعیف ماداگاسکار آنهم با تیم دوم این کشور، جز پسرفت بیشتر، چه دستاوردی برای فوتبال ما خواهد داشت ؟
  • سعید IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    3 0
    مگرغیر از این تیمهاانتظارداریم تیمهای پرقدرت و صاحب فوتبال بیایند با ما بازی کنند بنظر من اگرفدراسیون میخواهد برای آینده کاری کرده باشد ازهمین حالابرای دو سه سال دیگه از مالدیو وقت بگیره
  • بدون نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    بازی با تیم 138 دنیا، ثبت رکورد در کتاب گینس، آنهم بدون لژیونر به آقای کفاشیان و ترابیان تبریک و تهنیت عرض می کنیم. خسته نباشید!!!