بانوی هرمزگانی در ۲۰۰ و ۵۰۰ متر اول شد

کیانا کمال زاده مقام اول تست تیم ملی ۲۰۰ و ۵۰۰ متر کایاک را از آن خود کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، تست انتخابی تیم ملی آب های آرام در بخش بانوان و آقایان با معرفی نفرات برتر در دریاچه آزادی برگزار شد.

این تست در بخش بانوان و آقایان در رده سنی بزرگسالان با حضور نفرات برتر تست انتخابی آذر ۱۴۰۰ و مسابقات قهرمانی کشور زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد.

ورزشکاران در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر آقایان و ۵۰۰ و ۲۰۰ متر بانوان در مواد کایاک و کانو رقابت کردند. سیزده قایقران در کانوی بانوان ، ۱۹ قایقران در کایاک بانوان، ۱۸ قایقران در کایاک آقایان و ۷ قایقران در کانوی آقایان در این تست شرکت کردند. ورزشکاران در گروه‌های مقدماتی به رقابت پرداختند و پس از آن شش نفر هر ماده در هر مسافت در فینال مسابقه دادند.

در پایان نفرات برتر هر ماده مشخص شدند و در کایاک ۵۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از هرمزگان ، سما یاسمی از کرمانشاه و گلناز غضنفریان از مازندران اول تا سوم شدند.

در کایاک ۲۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از هرمزگان اول شد. سما یاسمی از کرمانشاه دوم و گلناز غضنفریان از مازندران در مکان سوم ایستاد. نتایج این تست در اختیار کمیته و کادر فنی تیم ملی آب های آرام قرار می‌گیرد و با صلاحدید سرمربی تیم ملی نفراتی به ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1629727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =