ایسنا نوشت:

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به مشهد مقدس سفر کرد و در جریان این سفر، رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله العظمی سبحانی، آیت‌الله واعظ طبسی و آیت‌الله علم‌الهدی با این مرجع تقلید دیدار کردند.

علی لاریجانی ـ رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اسکان این مرجع تقلید در مشهد مقدس با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار که به صورت محرمانه و در فضایی صمیمی برگزار شد، رئیس مجلس گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌های مجلس شورای اسلامی، اقتصاد داخلی و اوضاع منطقه ارائه کرد.

صافی گلپایگانی نیز در این دیدار با تبریک دهه‌ فرخنده‌ مهدویت، بیانات و رهنمودهای مبسوطی را پیرامون مسائل مهم مملکتی همچون گرانی و تورم و ضرورت ملاحظه‌ اقشار آسیب‌پذیر و همچنین بیداری مسلمانان منطقه ایراد کرد.

آیت‌الله العظمی سبحانی نیز در دیدار دیگری ضمن گفت‌وگو پیرامون برنامه‌های حوزه‌های علمیه بر آمادگی طلاب برای پاسخ‌گویی به شبهات، خرافات و افکار انحرافی تاکید شد و حضرات آیات تصمیماتی را در این زمینه اتخاذ کردند.

همچنین آیت‌الله واعظ طبسی ـ تولیت آستان مقدس حضرت امام رضا (ع) ـ به دیدار آیت‌الله صافی رفت. آیت‌الله علم‌الهدی هم در دیدار دیگری گزارش کوتاهی از وضعیت شهر مشهد مقدس و حوزه علمیه این شهر، ارائه کرد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی ‌نیز ضمن تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری چهره‌ مذهبی شهر مقدس مشهد رهنمودهای لازم را ارائه و از فعالیت‌ها و مواضع آیت‌الله علم الهدی تقدیر کرد.

این مرجع تقلید در بیانات خود نسبت به فریضه‌ امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی مردم در اجرای احکام شرعی و حفظ حجاب و عفاف اسلامی در شهر مقدس مشهد که افتخار مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع) را دارد، رهنمودهایی ارائه کرد.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =