برنابئو با ۶۰ هزار نفر آماده جشن قهرمانی چمپیونزلیگ/عکس

تا ۶۰ هزار هوادار رئال مادرید می‌توانند در سانتیاگو برنابئو دیدار فینال لیگ قهرمانان را تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. آنها چندی پیش قهرمانی زودهنگام خود در رقابت‌های لالیگا را قطعی کردند. با این حال اوج کار شاگردان کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا بود؛ جایی که آنها در سه دیدار برابر تیم‌های قدرتمند پاری‌سن ژرمن، چلسی و نهایتاً منچسترسیتی سه صعود دراماتیک و فوق‌العاده را رقم زدند تا یک بار دیگر مشخص شود که رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا جادو می‌کند.

با این حال لوس بلانکوس در دیدار فینال کار بسیار دشواری پیش رو خواهد داشت. جایی که آنها باید در استادو فرانس پاریس به مصاف لیورپول آماده بروند. با این حال رئال قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرده و از حالا تمام تمرکزش را روی این مسابقه قرار داده است؛ مسئله‌ای که می‌تواند برای آنها یک برتری نسبت به لیورپول باشد که هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی می‌جنگد.

برنابئو با ۶۰ هزار نفر آماده جشن قهرمانی چمپیونزلیگ/عکس

یک نکته جالب در رابطه با بازی رئال مادرید و لیورپول وجود دارد و آن هم این است که پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان فقط در فرانسه حامی نخواهد داشت. بر این اساس قرار است یک نمایشگر بزرگ در ورزشگاه خانگی رئال مادرید یعنی سانتیاگو برنابئو تعبیه شود و ۵۰ الی ۶۰ هزار هوادار این تیم در این استادیوم حاضر خواهند بود تا بازی فینال برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را به این شکل نگاه کند؛ جمعیت قابل توجهی که قطعاً در صورت قهرمانی رئال جشن جالب‌توجهی در برنابئو برپا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =