ایسنا نوشت:

سرمربی تیم ملی فوتبال ماداگاسکار گفت: خیال بیهوده‌ای بوده که تصور می‌کردید تیم ملی ایران با اختلاف پنج‌ شش گل تیم ما را شکست می‌دهد.
«موسی» پس از بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ماداگاسکار در نشست رسانه‌ای پس از بازی گفت: از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی هستم. آنها تیم ملی ایران را تحت تاثیر خودشان قرار داده بودند. تیم ماداگاسکار در حال کسب آمادگی برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل است و این مسابقه تدارکاتی برای ما بیشتر از حیث کسب آمادگی ارزشمند بود. از فدراسیون ایران تشکر می‌کنم که چنین امکانی را برای ما فراهم کرد.
وی ادامه داد: تیم ایران به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی فوق‌العاده بود. ما موقعیت‌های گلزنی متعددی داشتیم اما تیم ایران موقعیت‌های بیشتری داشت. بازیکنان این تیم از نظر شرایط فیزیکی و تکنیکی بهتر از ما بودند اما بازیکنان ما با تلاش و دوندگی بالا توانستند حریفشان را تا حدی کنترل کنند.
سرمربی تیم ماداگاسکار گفت:‌ ما با تیم اصلی‌مان به ایران آمدیم اما همه این بازیکنان در مسابقات داخلی ماداگاسکار بازی می‌کنند. ما شش لژیونر داریم که در این مسابقه ما را همراهی نکردند.
موسی در پاسخ به این سوال که «آیا از شکست مقابل ایران با اختلاف یک گل راضی هستید و آیا انتظار نداشتید با اختلاف پنج یا شش گل بازنده میدان شوید؟»، گفت: اینکه انتظار داشته باشیم تیم ماداگاسکار با اختلاف پنج شش گل به ایران ببازد خیالی بیهوده است. تیم ما ضعیف نیست هر چند تیم ایران به لحاظ تاکتیکی فوق‌العاده بود و در این بازی با اختلاف یک گل ما را برد اما ما دوست داریم در آینده یک بار دیگر با تیم ایران بازی کنیم و آنها را شکست دهیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    چرا كه نه
  • آندو IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    دست آقایان درد نکند . تیم آخر دنیا رو شانسی بردیم
  • بدون نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    خوبه والا