برنامه اعلام بار سراسری آسان بار سریع ترین روش برای حمل کالای شما

برنامه اعلام بار سراسری که امروزه توسط تمام رانندگان و شرکت های باربری استفاده می شود، آسان ترین روش حمل کالاهای مختلف است.

با این برنامه دیگر هیچ شرکتی برای حمل بارهای خود درگیر یافتن راننده و خودروی مناسب نیست. دیگر هیچ راننده ای برای یافتن بار جهت حمل دچار مشکل نمی شود. زیرا این برنامه اعلام بار، نیاز هر دو طرف را برآورده نموده است و به صورت روزانه بارهای سراسر کشور را اعلام می کند.

برنامه حمل بار اینترنتی به رانندگان این امکان را می دهد که بدون نیاز به مراجعه فیزیکی به شرکت های باربری، اقدام به انتخاب بار مورد نظر خود برای حمل نمایند. همچنین برنامه اعلام بار سراسری نگرانی شرکت های باربری و کشتیرانی را نیز برای یافتن خودروی مناسب برطرف نموده است. این شرکت ها پس از ورود کالاهای خود به بندر، در سامانه اعلام بار نیاز خود به خودرو را اعلام می کنند.

رانندگانی که خودروی مناسب برای حمل کالای اعلام شده را دارند، می توانند از طریق برنامه اعلام بار سراسری برای حمل بار رضایت خود را اعلام نمایند. به همین سادگی هر دو طرف یکدیگر را یافته و دیگر نیازی به حضور دلالان و واسطه ها نیز در این میان نخواهد بود. پس حمل بار برای کشتیرانی ها و شرکت های باربری دیگر دغدغه محسوب نمی شود. رانندگان هم دیگر نگران نبود بار برای حمل نخواهند بود.

برنامه حمل بار اینترنتی چه کاربردی دارد؟

راننده یک قهرمان است و نباید برای یافتن بار جهت حمل، با مشکل و سختی مواجه شود. برنامه اعلام بار سراسری دسترسی رانندگان به سالن های اعلام بار را آسان نموده است. آنها دیگر نیازی ندارند که به صورت فیزیکی به سالن های اعلام بار مراجعه نمایند، بلکه در هر مکان و موقعیتی که باشند می توانند با مراجعه به سامانه اعلام بار، به بارهای اعلام شده توسط شرکت های حمل و نقل دسترسی یابند.

مهمترین کاربرد استفاده از برنامه اعلام بار سراسری، دسترسی آسان هزاران راننده در کشور به بارهای اعلام شده است. دیگر رانندگان برای حمل کالا محدود به محل سکونت خود نیستند. آنها می توانند برای حمل بار به هر استانی که تمایل دارند مراجعه نمایند. دیگر فعالیت رانندگان سراسر ایران را پوشش می دهد و آنها آزاد هستند به هر کجای ایران که بخواهند کالا حمل کنند.

اعلام بار سراسری آسان بار

علاوه بر آن برنامه اعلام بار سراسری کاربردهای دیگری نیز دارد. رانندگانی که کالایی را برای حمل انتخاب می کنند، دیگر نیازی ندارند برای دریافت بارنامه به شرکت حمل و نقل مورد نظر مراجعه نمایند. آنها می توانند به سادگی و از طریق سامانه اعلام بار بارنامه پلیس راهی دریافت کنند. این مسئله روند انتقال بار را برای رانندگان سریع تر نموده است. به همین دلیل بیشتر رانندگان به سادگی از این برنامه اعلام بار استفاده می کنند.

ساده ترین راه برای دریافت بارنامه پلیس راهی

دریافت بارنامه پلیس راهی برای تمامی رانندگانی که اقدام به حمل کالا از مکانی به مکان دیگر می نمایند، لازم و ضروری است. پیش از این رانندگان باید برای دریافت بارنامه حتما به شرکت باربری مورد نظر مراجعه می کردند. اما امروزه دیگر نیازی به این کار و صرف زمان طولانی نیست. رانندگان به سادگی می توانند از طریق برنامه حمل بار اینترنتی بارنامه الکترونیکی پلیس راه را دریافت نمایند.

برنامه اعلام بار سراسری به عنوان یک برنامه رایگان که می توان آن را از بازار تهیه و نصب کرد، راه های دریافت و حمل بار را آسان نموده است. شرکت های باربری تنها کافیست در این سامانه ثبت نام نموده و هر زمان که نیاز به راننده و خودرو دارند، نوع کالای خود را برای انتقال ثبت کنند. رانندگان همیشه و به صورت دائمی از طریق این برنامه در دسترس هستند. آنها می تواننند در طول 365 روز سال به صورت شبانه روزی از این برنامه استفاده کنند.

دریافت بارنامه پلیس راهی

نکته مهمی که باید در مورد استفاده از برنامه اعلام بار سراسری بیان کنیم، این است که رانندگان می توانند با انتخاب یک بار جهت حمل آن به یک منطقه، برای بازگشت خود نیز بار رزرو نمایند. بدون تردید ثبت دوسر بار برای رانندگان پرسود بوده و از اتلاف وقت و هزینه آنها نیز جلوگیری می نماید. پس استفاده از این برنامه علاوه بر سرعت بالا و رایگان بودن، کاربردهای دیگری نیز دارد که بسیار مطلوب و مناسب است.

علت محبوبیت برنامه اعلام بار سراسری چیست؟

برنامه اعلام بار سراسری که به صورت آنلاین خدمات خود را به رانندگان و شرکت های باربری ارائه می دهد، از ویژگی های مطلوبی برخوردار است. یکی از مهمترین این ویژگی ها حذف واسطه ها و دلالان است. دیگر دلالان بین شرکت های باربری و رانندگان ماشین های حمل بار فعالیت نمی کنند. زیرا رانندگان و شرکت ها بدون واسطه از طریق سامانه اعلام بار به یکدیگر متصل می شوند.تمامی این قابلیت ها و خدمات برنامه اعلام بار سراسری، منجر شده است تا استفاده از این سامانه توسط رانندگان و شرکت های حمل و نقل مورد توجه قرار گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =