بهارِ رکوردهای رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در ۶ هفته نخست سال ۱۴۰۱ رکوردهای تازه‌ای را در شاخص‌های اصلی عملیاتی و درآمدی به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی رایتل؛ رشد چشم‌گیر و ثبت رکوردهای تازه در بخش‌های مختلف این‌ اپراتور تلفن همراه، در حالی حاکی از تداوم روند رشد پایدار در ادامه مسیر سه سال گذشته و مهم است که از تاثیر عواملی همچون تقارن این بازه زمانی با ماه‌ مبارک رمضان، پایان محدودیت‌های پاندمی کووید ۱۹ و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در گردش مالی بازار اپراتورهای تلفن‌ همراه، نباید غافل بود.

یاسر رضاخواه، مدیرعامل رایتل در بدو انتصاب خود با تدوین استراتژی بهبود مستمر و توسعه سامانه‌های حیاتی در بخش فنی و زیرساختی و تکیه بر مولفه‌هایی چون بهینه‌سازی، بومی‌سازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و بهره‌وری شبکه ارتباطی و پیاده‌سازی مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژه‌ها، منجر به خلق ارزش پایدار در این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور شد.

همچنین در حوزه تعاملات بازرگانی و تجاری با ارائه طرح‌های متنوع و جذاب با توجه به نیاز مشترکین در سراسر ایران، علاوه بر ارتقای رضایت‌مندی مشتریان، سهم رایتل از درآمدهای این بخش، به ویژه در بازار رقابتی امروز به طور جهشی، افزایش یافت.

در ادامه این روند رشد، در ۶ هفته نخست ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، شرکت خدمات ارتباطی رایتل جهش درآمد و سودآوری داشته است.

این اپراتور از ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت سال جاری، برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود رکورد مصرف روزانه و هفتگی به ترتیب ۱۳۶۶ ترابایت در روز و ۹۱۸۹ ترابایت در هفته را ثبت و از مرز ۹۰۰۰ ترابایت مصرف هفتگی، عبور کرد.

همچنین درآمد سرویس‌های پایه با ارائه طرح‌ها و مشوق‌های متنوع با استقبال مشترکین مواجه شد و در روز ۱۱ اردیبهشت نسبت به مدت مشابه با افزایش ۲۴ درصدی همراه بوده و عدد ۶۰ هزار ترابایت را نشان می‌دهد که رکورد درآمد ۴۱ میلیارد ریال برای سرویس‌های پایه و عبور از مرز ۴۰ میلیارد ریال درآمد روزانه در این تاریخ برای رایتل به ثبت رسید.

عملکرد این اپراتور در شاخص بسیار با اهمیت ورودی نقدی حاکی از رشد ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه و نتیجه آن کسب ۲۵ درصد افزایش درآمد است.

رشد سهم بازار، بخش دیگری از دستاوردهای این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور است که در ادامه روند رشد فصل بهار در پایان خرداد ۱۴۰۱، با وجود تداوم شرایط دشوار اقتصادی تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه پیش‌بینی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =