دیدگاه کاربران خبرآنلاین درباره تغییر یارانه نان/ غافلگیر شدیم

اکثر کاربران خبرآنلاین دیدگاه خود را درباره اطلاع‌رسانی دولت در خصوص تغییر یارانه نان مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکثر کاربران خبرآنلاین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه " اطلاع رسانی دولت درباره تغییر یارانه نان را به‌هنگام و کافی می‌دانید؟ " بر این باور هستند که اطلاع رسانی دولت در این خصوص به طور شفاف صورت نگرفته است و حتی کارشناسانی که در خصوص این طرح اظهار نظر کرده‌اند نیز به طور کامل نتوانسته است نسبت به این طرح اطلاعاتی کسب کنند؛ کاربری به نام رضا در این خصوص گفت:"‌ اصلا به موقع وکامل توضیح داده نشد فقط مردم را را غافل گیر کردند.

عده‌ای از کاربران نیز نسبت به زمان اجرای این طرح گله‌مند بودند و آن را عامل تشدید تورم عنوان کردند؛ کاربری به نام محسن در این خصوص گفت: اصلا به موقع نبود فقط در اوج گرونی، تورم رو بالاتر برد حتی اگر یارانه هم بدن باز اوضاع رو بدتر می‌کنند این تجربه ای است که ما مردم عادی متوجه می‌شیم چطور دولتی‌ها متوجه نمیشن در عجبم خدا عاقبت ما رو به خیر کنه.

عده‌ای از کاربران خبرآنلاین نیز در این بین به شیوه اشتباه دولت‌ها در اجرای طرح‌های اقتصادی اشاره کردند؛ کاربری با نام مجید در این خصوص گفت: متاسفانه در بدنه دولت هنوز کسانی هستند که از روش # راه بنداز جابنداز # استفاده می‌کنند. دولت عزیز لطفاً اول جا بنداز بعد راه بنداز.

عده‌ای از کاربران خبرآنلاین در این بین به دلایل نارضایتی مردم اشاره کردند؛ کاربری با نام علی در این خصوص گفت: فکر میکنم،اکثر ایرانیان به چندین دلیل راضی هستند ۱.نان بی کیفیت ۲.فروش آرد توسط نانوایی‌ها ۳.قاچاق گسترده ۴.حداقل ۱۰ میلیون غیر ایرانی این یارانه را می‌گیرند چرا؟.

کاربرانی نیز در این بین اشتباه دولت را دست گذاشتن آن بر روی خوراک اقشار ضعیف جامعه دانستند؛ کاربری در این خصوص گفت: نان خوراک اقشار ضعیف جامعه است.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =