توسعه بوستان ملی باراجین با اجرای پروژه «بام شهر» قزوین

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین گفت: پروژه بام شهر قزوین از مهم‌ترین برنامه‌های طرح توسعه بوستان ملی باراجین محسوب می‌شود که با هدف افزایش جذب گردشگر در حال ساخت و اجرا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داوود میراشه، مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین در برنامه تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرداری و در جریان بازدید اصحاب رسانه از پروژه بام شهر قزوین، گفت: پروژه بام شهر قزوین از مهم‌ترین برنامه‌های طرح توسعه بوستان ملی باراجین محسوب می‌شود که در مجاورت مزار شهدای گمنام در حال ساخت است.

او با بیان اینکه این پروژه به منظور استفاده از ظرفیت‌های بوستان ملی باراجین و با هدف افزایش جذب گردشگر در حال ساخت و اجرا است، تصریح کرد: بام شهر قزوین، به دلیل موقعیت مکانی خاص و ایجاد منظر ویژه شهری می‌تواند یکی از بهترین و پر جنب و جوش‌ترین فضاهای شهری باشد.

این مسئول ادامه داد: این پروژه مطابق با شهرسازی انسان‌محور(به جای خودرومحور) طراحی شده تا شهروندان از خودروی شخصی خود فاصله بگیرند و تعاملات اجتماعی آنان افزایش یابد.

میراشه خاطرنشان کرد: پروژه بام شهر قزوین مشرف به شهر قزوین است و با در نظرگرفتن پیاده‌روهای مناسب و نیز فضاهای مکث و نشیمن، زمینه گذران اوقات فراغت شهروندان را فراهم می‌کند.

او گفت: تأمین فضای پارک خودرو و دوچرخه و امکان عبور و مرور آسان برای معلولان از دیگر امکانات این پروژه است.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین با بیان اینکه پروژه بام شهر قزوین، بالغ بر ۱۰میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده است، افزود: این پروژه با ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی در دو فاز، در حال اجرا است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =