۲۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
آقاتهرانی رئیس مجلس می‌شود؟

سلام نو نوشت:شادمهر نماینده مجلس گفت : از طیف جبهه پایداری، مرتضی آقا تهرانی و الیاس نادران داوطلب هستند ولی بعید است که در برابر قالیباف، نمایندگان به آن‌ها اقبالی نشان دهند .

نماینده مجلس درمورد کاندیداهای انتخابات ریاست مجلس، بیان می‌کند که از طیف جبهه پایداری، مرتضی آقا تهرانی و الیاس نادران داوطلب هستند ولی بعید است که در برابر قالیباف، نمایندگان به آن‌ها اقبالی نشان دهند همچنین حواشی پیرامون قالیباف در کاهش آرای وی تاثیرگذار است ولی این اشتباهات پیش می‌آید.

امانقلیچ شادمهر درباره فضای انتخابات ریاست مجلس، عنوان کرد: «هنوز در تب و تاب انتخاباتی قرار داریم. دبیران و دوستان‌مان در حال رایزنی هستند. همچنین برای نایب رئیسی هم داوطلبان زیادی داریم. اما برای ریاست مجلس زمزمه‌ها و شواهد حاکی از آن است که آقای الیاس نادران و چند تن از دیگر دوستان تصمیم دارند که کاندید شوند. ولی فکر می‌کنم موقعیت آقای قالیباف تثبیت شده است و تا حدودی رای خوبی هم خواهد آورد.»

آقاتهرانی رئیس مجلس می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

  • میر تاج الدینی : قالیباف؛ گزینه اجماعی فراکسیون انقلاب برای ریاست مجلس است

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا حواشی پیرامون قالیباف همچون سفر برخی از اعضای خانواده‌اش به ترکیه تاثیری در آرای نمایندگان دارد، گفت: «تاثیر دارد و این مسائل بالاخره در کاهش آرا بی‌تاثیر نیست. وقتی یک نفر بخواهد کاری بکند حتما این مسائل هم مطرح می‌شود. خودشان واقعیت مسئله را گفتند؛ به هر حال ایشان رئیس یکی از قوای کشور هستند و این مسائل را دوستان هم می‌دانند و درک می‌کنند. این اشتباهات اتفاق می‌افتد ولی فکر نمی‌کنم به جایگاه‌شان صدمه بزند.»
نماینده مردم گنبدکاووس درخصوص داوطلبان نایب رئیسی مجلس، بیان کرد: «تا جایی که بنده اطلاع دارم، آقایان علی نیکزاد،عبدالرضا مصری و حتی شنیده‌ام که آقای ابراهیم عزیزی هم داوطلب نایب رئیسی هستند.»


شادمهر دباره داوطلبان ریاست مجلس از طیف جبهه پایداری، گفت: «فکر می‌کنم آقای مرتضی آقاتهرانی هم تصمیم به کاندیداتوری دارد. ولی فکر بعید می‌دانم که به ایشان یا آقای نادران اقبالی نشان داده شود.

۲۱۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =