شاید رضایتنامه‌ام را از استقلال بگیرم و جدا شوم

خبر ورزشی نوشت: فردین رابط با جمله« هوادار استقلال آنقدر جام دیده که برایش عادی شده است» به نوعی کری می خواند.

فردین رابط بازیکن شهر خودرو با حرکت آکروباتیک در دیدار مقابل پیکان مورد توجه قرار گرفت گفت: بازی دست ما بود و سر یک اشتباه گل خوردیم. واقعا حیف شد بعد از اینکه گل خوردیم سریع به گل مساوی رسیدم ولی خیلی دیر شده بود. اگر بازی ۱۰ دقیقه دیگر ادامه داشت می توانستیم گل دوم را بزنیم تعداد هواداران کمی آمده بودند ولی واقعا سنگ تمام گذاشتند. ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند اگر مساوی کردیم به کمک این هواداران بود از بازی های بعد یک بازی را می‌توانند بیایند دوست داریم اتفاق بیفتد و حمایت کنند و ما هم می‌توانیم نتیجه بگیریم.با تمام احترامی که برای پیکان قائل هستم تیم برتر میدان بودیم و واقعا نمیدانم مشکل از کجاست؟ نه از کادرفنی و نه بازیکن است. نمی دانم داریم تاوان پس می دهیم حکمت است یا قسمت نیست؟ چون هر بازی بهترین هستیم ولی سر یک اشتباه گل می خوریم یا دقیقه ۸۹ گل می خوریم نمی دانم اسمش را چه بگذارم ؟ شما خودتان می بینید مقابل همه تیم های خوب نتایج خوبی گرفتیم. در سه بازی باقیمانده هم با تمام قدرت می رویم تا تیم را نگه داریم.
این بازیکن که حرکت آکروباتیک در هنگام پرتاب اوت انجام داد ادامه داد: من پرتاب اوت بلد بودم و هستم ولی استفاده نمیکنم چون دوست ندارم فوتبال من را با پرتاب اوت بشناسند ولی هر موقع لازم باشد و ببینم دارد به تیم به فشار می آید در نیمه تیم حریف اگر بتوانم اوت میندازم‌ چون حکم کرنر را دارد و کرنر هم یک کار تاکتیکی برای گل زدن است.اگر لازم باشد من به خوبی بلد اوت بیندازم، در سه فصلی که در لیگ برتر بازی کردم شاید پنج بار از این حرکت استفاده کرده باشم آنهم در مواقع حساس در بازی قبل هم توانستیم سر پرتاب اوت به گل برسیم و خیلی خوشحالم چون تیم ما هیچ چیز برای از دست دادن ندارد و با تمام تلاش برای بازی های بعد می رویم.
هافبک شهر خودرو در مورد دیدار با سپاهان عنوان کرد: بازی سختی داریم ولی همانطور که گفتم تیم ما یقه تیم‌های بزرگ را گرفته برای مثال بازی با پرسپولیس مساوی شد البته من نبودم ولی میدانم بچه ها خیلی خوب کار کردند، در بازی با گل‌گهر برتری داشتیم ولی بازی مساوی شد. در بازی با استقلال نود دقیقه جنگیدیم ولی باز گل خوردیم و مقابل تیم های بالای جدول خوب بازی کردیم. نفس های آخرمان است برای اینکه در لیگ برتر بمانیم تمام تلاشمان را می‌کنیم سه امتیاز را از سپاهان بگیریم حتی به تساوی هم راضی نیستیم، در این بازی پیروز می‌شویم و تیم شهر خودرو را در لیگ نگه می داریم.
رابط که نیم فصل اول در استقلال توپ می زد در مورد حسش به قهرمانی این تیم گفت: همیشه گفتم چه باشم چه نباشم حسم به استقلال خاص است و شاید کسی نفهمد چه میگویم.واقعاً استقلال را دوست دارم حتی نیم فصل اول که آنجا بودم و بازی نمی کردم حس خوبی داشتم و دوست دارم دوباره یکروز در استقلال باشم و با قدرت بازی کنم.
وی که به صورت قرضی از استقلال جدا شده در این باره توضیح داد: من قرضی جدا شدم و باید کادرفنی تصمیم بگیرد که من بمانم یا بروم چون دیگر نمی‌توانم قرضی بازی کنم زیرا قانون است که بیشتر از دوبار نمی توان قرضی بازی کنیم. بنابراین یا باید در استقلال بمانم یا رضایت نامه بگیرم و بروم که قطعا دوست دارم در استقلال بمانم و این هم به کادرفنی و مدیریت مربوط است. قهرمانی مان هم مبارک چه باشم چه نباشم حس هواداری به این تیم دارم.
رابط در پایان یادآور شد: یک قضیه که خیلی دوست داشتم اتفاق بیفتد این است که کاپیتان غفوری جام را بالای سر ببرد. کاپیتانی که فقط برای استقلال نیست کاپیتان ایران است، همیشه از حقوق مردم دفاع کرده و هر موقع فیلم هایش را می بینم که دارد به این شرایط اعتراض می‌کند واقعاً بغض می کنم و ناراحت می شوم، به قول خودش نمی توانیم کاری انجام بدهیم ولی می‌توانیم بیان کنیم. همیشه از او الگو برداری کردم و دوستش دارم. آنقدر خوشحالم که آقا وریا قرار است جام را بالای سر ببرد که انگار خودم دارم این جام را بالا میبرم بالاخره ما کرد هستیم چه وریا باشد چه زبیر که افتخار آفرینی کنند برای تمام کردها افتخار است. کادر فنی استقلال شاهکار کردند و ۲۷ بازی بدون باخت پیش رفتند. مدیریت هم بسیار عالی بود و کمترین حق این هواداران یک جام بود که هرچند باشگاه استقلال آنقدر جام دارد که هوادارانش با یک جام نخواهند خیلی خوشحال شوند زیرا استقلال در ایران و آسیا چندین بار افتخار آفرینی کرده و این مسائل برایش عادی است. سال های قبل کار دست افراد دیگری بود و استقلال نتوانست قهرمان شود ولی حالا توانستند ۴۰ میلیون هوادار را خوشحال کنند و امیدوارم تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =