جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه: دشمن امروز روحانیت و سپاه را مورد هجمه قرار داده است

ایسنا نوشت:سردار عراقی گفت: دشمن امروز روحانیت و سپاه را مورد هجمه قرار داده است و در تلاش است باورهای ذهنی ما را عوض کند برای همین روحانیت نقش ویژه‌ای در جهاد تبیین دارد و نقش این جهاد در جنگ‌های ترکیبی برجسته است.

سردار عبدالله عراقی در اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور و یادواره شهدای روحانی استان قزوین که امروز ۲۶ اردیبهشت در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در لشکر علی‌بن‌ابی‌طالب حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی، سردار آزادگان با پیکان در گرما در جبهه حضور یافت و سخنرانی کرد.

وی ادامه داد: مردم دوست دارند علما و روحانیت درگیر تشریفات نباشند افرادی که مدعی دینداری هستند وقتی به این سمت گرایش پیدا کنند از چشم مردم خواهند افتاد چراکه مردم می‌خواهند علما و بزرگان دینی به مانند پیامبر زندگی کنند لذا تشریفات زائد باعث می‌شود شأن علما آسیب ببیند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه: دشمن امروز روحانیت و سپاه را مورد هجمه قرار داده است

بیشتر بخوانید:

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان یک خاطره تشریح کرد: شهید حجت‌الاسلام عبدالله میثمی در عملیات کربلای یک به مهران آمد، هوا گرم و آتش دشمن سنگین بود، شهید میثمی همراه با سردار قالیباف و زین‌الدین در جبهه حضور داشت، این شهید وقتی گرمای هوا را مشاهده کرد عبا را در آورد و روی کانال انداخت و زیر سایه عبا نشستیم پس از چند ساعتی شهید میثمی رفت ما نیز از مهران به دهلران حرکت کردیم که دشمن جاده را به توپ بست در آن حین دیدیم یک نفر با برخورد توپ بلند می‌شود و می‌نشیند که با نزدیک شدن به آن فرد دیدیم او کسی جز شهید میثمی نیست، او منتظر ماشین‌های بین راهی بود و حاضر نشده بود خودرویی را برای جابه‌جایی اشغال کند.

وی با تأکید بر اینکه علما همیشه الگو بودند، خاطرنشان کرد: مردم کوچک‌ترین خدشه را برنمی‌تابند و دلشان به درد می‌آید و دشمنان نیز کوچک‌ترین حاشیه را بزرگ‌نمایی می‌کنند. علما در دفاع مقدس و زندگی ما نقش برجسته‌ای داشته و دارند پس نباید این نقش را نادیده بگیریم.

عراقی تصریح کرد: امروز چراغ روشنگری در دست علماست و دشمن برای حذف علما تلاش می‌کند اگر این اتفاق صورت گیرد انقلاب اسلامی دچار خدشه خواهد شد و ما باید به عنوان سربازان در خدمت ملت و رکاب رهبر باشیم.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در دوران دفاع مقدس در قزوین پرچم‌دار بودند، اضافه کرد: نقش روحانیت در جبهه برای ما گام به گام احساس می‌شد، نقش روحانیون برجسته بوده و هست.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد: جنگ‌های آینده جنگ‌های هیبریدی و ترکیبی است و دشمن اقتصاد، اجتماع، سیاست و فرهنگ سرزمین ما را توسط فضای مجازی مورد هجمه قرار خواهد داد، دشمن امروز روحانیت و سپاه را مورد هجمه قرار داده است و در تلاش است باورهای ذهنی ما را عوض کند برای همین روحانیت نقش ویژه‌ای در جهاد تبیین دارد و نقش این جهاد در جنگ‌های ترکیبی برجسته است.

212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =