آرای فینال جام حذفی اعلام شد؛ الهامی محروم شد، دو باشگاه جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را پیرامون تخلفات صورت گرفته در دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از سری رقابتهای جام حذفی، صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه نهایی جام حذفی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک روز 7 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران انجام شد و با توجه به گزارش مقام رسمی مسابقه و همچنین موضوع شکایت باشگاه آلومینیوم اراک، کمیته انضباطی پس از ارسال ابلاغیه های دفاعیه به متخلفین بازی و نهایتاً ارسال دفاعیه از سوی برخی از آنها نسبت به تخلفات صورت گرفته، رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

۱ - نسبت به تخلفات تماشاگران منتسب به باشگاه آلومینیوم از جمله پرتاب مواد محترقه به داخل زمین و سر دادن شعار های توهین آمیز، وفق ماده ۸۶ مقررات انضباطی، تیم آلومینیوم اراک به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی و قابل اجرا است.

۲- نسبت به تخلف سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۶ کارت زرد توسط تیم نساجی وفق ماده ۵۸ مقررات، باشگاه نساجی را به مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

۳- نسبت به تخلفات تماشاگران منتسب به تیم نساجی به علت سر دادن شعار های توهین آمیز وفق ماده ۸۶ مقررات، باشگاه نساجی باید مبلغ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

۴ - نسبت به تخلف رضا حسینی، از تدارکات تیم نساجی مازندران به علت استنکاف از اجرای دستورات مقام رسمی مسابقه و با توجه به اینکه ایشان فاقد سوابق انضباطی است، اعضای این کمیته با اعمال مواد ۹۳ و ۹۴ مقررات ایشان را به توبیخ کتبی محکوم کرد. این رای قطعی است.

۵ - نسبت به تخلف مجتبی ابراهیمی"مدیر رسانه " تیم نساجی مازندران به دلیل فحاشی و توهین و بدرفتاری در قبال بازیکن حریف و با توجه به اینکه دارای سابقه انضباطی است، وی با توجه به ماده ۵۴ مقررات و با اعمال ماده ۹۲ همین مقررات، به پرداخت ۳۰۰میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی تیم نساجی که محرومیت شامل ممنوعیت از حضور از کلیه ورزشگاه های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی است،محکوم شد. این بخش از رای قابل اجرا و قابل تجدید نظر در ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف است.

6- نسبت به تخلف عادل باباپور"مربی" تیم نساجی مازندران به دلیل بدرفتاری در قبال مربی تیم حریف و ضربه زدن عمدی به مربی تیم آلومینیوم وفق ماده ۵۴ مقررات، وی به دو جلسه محرومیت از حضور در مسابقه رسمی و ممنوعیت از حضور در کلیه باشگاه های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و با در نظر گرفتن سابقه انضباطی به مبلغ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. .ضمناً ایشان در دادنامه شماره ۱۱۱۲ مورخ 8 آذرماه سال ۱۴۰۰، یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه داشته که با توجه به این رای، محرومیت تعلیقی وی به محرومیت قطعی تبدیل می شود .این رای قابل تجدید نظر در موعد مقرر در کمیته استیناف است.

۷- نسبت به تخلف ساکت الهامی "سرمربی " تیم نساجی مازندران بابت استنکاف از اجرای مقررات از طریق ورود به رختکن تیم، علیرغم محرومیت موضوع ماده ۸۹ مقررات و نقض اصول رفتار جوانمردانه نسبت به تیم حریف موضوع ماده ۶۴ مقررات و مصاحبه های بعد از بازی و توهین نسبت به تیم حریف و محمد نوازی وفق ماده ۷۱ مقررات، ایشان به مدت دو جلسه محرومیت و ممنوعیت از حضور در کلیه ورزشگاه های فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی کشور و پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد . ضمناً ایشان در دادنامه ده ۵۱ مورخ ۲۷ آبانماه سال ۱۴۰۰، سه جلسه محرومیت تعلیقی داشته که با اعمال این تخلف این سه جلسه محرومیت تعلیقی نیز به محرومیت قطعی تبدیل می شود. این رای قابل اجرا و قابل تجدید نظر در موعد مقرر در کمیته استیناف است.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به دیگر شکایت های باشگاه آلومینیوم اراک مفتوح خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =