شرکت معماری با خدمات تخصصی در طراحی و اجرا ساختمان

شرکت معماری هیرادانا با بیش از ده سال تجربه در زمینه طراحی داخلی، دکوراسیون داخلی، بازسازی ساختمان و منزل، طراحی ویلا و نما و اجرای بی نقص تمامی پروژه ها بدون واسطه و با تضمین در قرارداد، آماده طراحی و اجرای صفر تا صد پروژه های ساختمانی هم وطنان عزیز است.

در ادامه مطلب، شما را با نکاتی از دکوراسیون داخلی آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون

امروزه یکی از ترندهای روز دنیا در انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی خانه های شیک استفاده از رنگ های خنثی و ترکیب این رنگ ها و تنالیته ی آن ها با یکدیگر است. برای مثال می توان ترکیب رنگ کرمی، طوسی، سفید و مشکی را به وفور در دکوراسیون های داخلی خانه های لوکس مشاهده نمود. البته اغلب در این دکوراسیون ها از یک رنگ متفاوت تر و جلوه گرتر نیز استفاده می کنند. ترکیب این رنگ ها با یکدیگر باعث می شود بتوان به راحتی از رنگ های دیگر و عناصر مختلف در فضای مورد نظر استفاده نمود و از طرفی رنگ های خنثی باعث می شوند که تغییر دکوراسیون و بازسازی فضا و ایجاد تغییر در آن نیز آسان تر شود. از طرفی رنگ های خنثی زود افراد را خسته نمی کنند و در حالی که رنگ های تندتر و متنوع تر می توانند به زودی دل افراد را بزنند و آن ها را متمایل به تغییر و تنوع کنند.

استفاده از اشکال منحنی و یونیک

در چند دهه ی اخیر، معماری و طراحی به سمت استفاده از خطوط تیز و طرح های مربعی و مستطیلی سوق پیدا کرد؛ اما چند وقتی است که استفاده از طرح های منحنی و اشکال مختلف هندسی نیز طرفداران زیادی پیدا نموده است . استفاده از این طرح ها با ترکیب دیگر عناصر و ترندهای روز طراحی داخلی سبب دلبازتر و زیباتر دیده شدن فضا می شود. این اشکال، باعث آرامش بخش تر شدن و منعطف تر دیده شدن فضا می شود.

جهت طراحی و اجرای لوکس پروژه خود با تضمین، بهترین شرکت معماری در ایران در خدمت شماست: ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱

طراحی با الهام گرفتن از طبیعت اطراف

الهام گرفتن از طبیعت برای طراحی دکوراسیون داخلی و حتی استفاده از آن در فضاهای داخلی از جمله ترندهای روز در سرتاسر دنیا است. افراد به تاثیر و اهمیت گیاهان و طبیعت در دکوراسیون داخلی پی برده اند و به همین علت استفاده از آن در میان اکثر افراد مرسوم شده است. از طرفی الهام از طبیعت در طراحی به این معنا است که از رنگ و روی آن، شکل گیاهان و ... در نقاشی ساختمان، طرح پارچه ها و کاغذدیواری و ... استفاده شود. این کار باعث بخشیدن یک طراوت خاصی به دکوراسیون داخلی می شود و می تواند تاثیر مثبت زیادی روی انرژی خانه بگذارد .

استفاده از بافت های گوناگون

ایجاد بافت های گوناگون روی سطوح و حتی رنگ های متفاوت برای شاخص کردن فضاها را می توان از ترندهای روز طراحی داخلی و معماری در سرتاسر دنیا دانست . برای این کار اصولا طراحان از ابزارهای گچی، پتینه کاری های مختلف، رنگ های متنوع و کاغذ دیواری هایی با طرح های گوناگون در فضا استفاده می کنند. نکته ای که در این میان حائز اهمیت است این است که با این کار می توان حتی فضاهای کوچک را نیز بزرگتر و منحصر به فرد جلوه داد. شرکت های برتر معماری در ایران امروزه از این ترفند در کارهای خود به وفور استفاده می نمایند.

شرکت معماری با خدمات تخصصی در طراحی و اجرا ساختمان

استفاده از شلف ها و قفسه بندی ها

شرکت های برتر معماری، امروزه از شلف ها و قفسه بندی ها به جای دیوار برای جداسازی فضاها استفاده می کنند. حتی به طور کلی از این ابزارها روی دیوارهای جانبی به صورت عنصری کاربردی تزیینی نیز بهره می برند. شلف ها و قفسه ها در دکوراسیون داخلی باعث استفاده ی بهینه از فضا شده و می توان استفاده های مختلف زیادی از آن ها نمود. برای چیدمان کتاب ها و اختصاص بخشی از فضا به فضای مطالعه و همچنین چیدمان عناصر تزیینی مانند قاب عکس ها و گلدان ها و ... دارای کاربرد هستند. در طراحی امروزی برای مثال برای جدا کردن فضای نشیمن از هال از این قفسه ها استفاده کرده و آن ها را با چیدمان عناصر مختلف پر می کنند. این قفسه ها این کاربرد را دارند که هم جدا کننده ی فضا هستند و هم به طور کامل آن ها را از همدیگر مجزا نکرده و ارتباطی میان آن ها نگه می دارد.

ویژگی های یک شرکت معماری و دکوراسیون حرفه ای

شرکت های معماری و دکوراسیون حرفه ای اغلب دارای ویژگی های مشخصی هستند که همین ویژگی ها باعث حرفه ای بودن آن ها شده است. می توان گفت از جمله ی این ویژگی ها به تجربه و کار روی سبک ها و با بودجه های مختلف است. همچنین مهندسان و طراحان در طراحی دکوراسیون داخلی و معماری در این شرکت ها به یک سری نکات اهمیت می دهند که این نکات عبارتند از:

نکات قابل توجه در طراحی داخلی

· تعداد افراد خانواده

یکی از مهمترین مسائلی که طراحان در شرکت های حرفه ای دکوراسیون برای طراحی داخلی به آن توجه می کنند تعداد افراد خانواده است. تعداد افراد خانواده می تواند روی تعداد اتاق خواب ها، مساحت فضاهای مختلف و کیفیت آن ها تاثیر بگذارد. البته باید مساحت کلی فضا را نیز در نظر گرفت که این خود از مهمترین مسائل ابتدایی برای طراحی داخلی و دکوراسیون است.

· بودجه ی کارفرما

اولین نکته ای که هر طراح و مهندسی باید به آن توجه کند بودجه ی کارفرما است. در واقع با بررسی بودجه ی اولیه و نیازهای ساختمان طراح و مهندس در شرکت معماری برنامه ریزی کرده و عناصر مورد نیاز را طراحی و یا تهیه می نمایند. این کار باعث می شود تا با یک بودجه ی مشخص بتوان بهترین تصمیمات را گرفت و بهترین عناصر ممکن را تهیه نمود و در نتیجه دکوراسیون داخلی ای با کیفیت بالا تحویل کارفرما داد.

· نورگیری ساختمان

نورگیری ساختمان تاثیر مستقیمی در جایگیری فضاها در یک ساختمان و کیفیت آن ها دارد. در واقع معمار با توجه به جهت نور وارده به ساختمان می تواند فضاهای مختلف را کنار هم بچیند و در نهایت همین امر روی چگونگی دکوراسیون و طراحی داخلی تاثیر می گذارد. چرا که می توان گفت یک سری فضاها در الویت برای داشتن نور جنوب به عنوان بهترین نور بوده و یک سری فضاها دارای الویت نبوده و می توانند از نورهای جهت های دیگر بهره مند شوند.

· سلیقه ی کارفرما

سلیقه ی کارفرما باید در تمامی مراحل و روند طراحی در نظر گرفته شود در این صورت میزان رضایت آن در آخر بیشتر خواهد بود. در واقع طبق سلیقه ی آن می توان سبک مشخصی را برای طراحی و دکوراسیون داخلی منزل در نظر گرفت و با توجه به همان به طراحی فضاها و عناصر مختلف پرداخت. این کار باعث هماهنگی بیشتر طراحی فضاها و عناصر با یکدیگر شده و از طرفی فضاها با رضایت و سلیقه ی کارفرما سنخیت خواهند داشت.

· ترندهای روز طراحی داخلی

این نکته نیز جزء نکاتی است که شرکت های برتر طراحی مانند شرکت معماری هیرادانا به آن توجه می کنند. این کار باعث شیک تر شدن و لوکس تر و امروزی تر شدن فضاها می شود. همچنین اغلب در ترندها می توان نکات مثبت بسیاری را متناسب با انواع سبک های معماری مشاهده نمود که دست طراح را برای انجام کارهای خلاقانه باز می کند. به همین دلیل مهندسین در شرکت های معماری برتر، روز به روز اطلاعات خود را بالاتر برده و تلاش می کنند تا از پیشرفت ها و نکات مربوط این زمینه که در سطح جهان اتفاق می افتد آگاه باشند و دانش خود را بیشتر کنند تا بتوانند آن را در کارهای خود نیز نشان دهند.

شرکت معماری با خدمات تخصصی در طراحی و اجرا ساختمان

کلام آخر

شرکت معماری هیرادانا را می توان در دسته ی بهترین شرکت معماری در ایران و کشور های همسایه دانست که به انجام فعالیت های مختلف در این زمینه ها می پردازد. شما می توانید با برقراری ارتباط با ما از طریق شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۹۲۱ و توضیح پروژه و مشخصات ساختمان و ویلای خود از مشاوره و دیگر خدمات این گروه مهندسی بهره مند شوید. از طریق بخش پروژه ها در سایت www.hiradana.com از نمونه کار ها بازدید بفرمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1631991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =