شکار فرصت‌های مطالعاتی و اقتصادی مسکن با حضور اساتید و نخبگان جامعه مهندسی

دبیر اجلاس ملی معماری و صنعت ساختمان شمال کشور درباره نحوه و اهداف برگزاری اجلاس و نمایشگاه اظهار داشت: اجلاس معماری و صنعت ساختمان با نام ایدیا پارک idea park به همت موسسه کلبه امید، هلدینگ ساختمانی لومان (luman) از تاریخ چهارم تا ششم خرداد ماه جاری، در هتل میزبان بابلسر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایران آنلاین، مهدی روحی افزود: همراه و هم‌ زمان با اجلاس ملی معماری و صنعت ساختمان شمال کشور، نمایشگاه صنعت ساختمان با هدایت و راهبری مجموعه‌های کلبه امید، هلدینگ ساختمانی لومان (luman) در هتل میزبان بابلسر برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه کلبه امید تصریح کرد: در این نمایشگاه، شهرداران شهرهای شمالی، برترین هلدینگ های ساختمانی کشور، سازندگان صاحب‌ نام مسکن به ویژه در شمال کشور، اهم از بانک های کشور، هلدینگ های ساختمانی بخش دولتی و خصوصی و تولیدکنندگان عمده حوزه ساختمان، جامعه مهندسی، جامعه انبوه سازان و معماران و سایر مقام‌های ملی و استانی حضور به‌ هم می‌رسانند.

اهم موضوعات مطرح شده در نمایشگاه و اجلاس را عنوان کرد و گفت: بررسی شرایط سرمایه گذاری صنعت ساختمان در شمال کشور، برندینگ و مارکتینگ در صنعت ساختمان، بررسی چالش های صدور پروانه ساختمانی، بلندمرتبه سازی، آتش نشانی و ایمنی ساختمان های بلندمرتبه، جایگاه بیمه در صنعت ساختمان، در کنار برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی نیز از اهم موضوعات مورد بررسی و اهداف برگزاری، در اجلاس و نمایشگاه هستند.

گفتنی است این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان برای سازندگان و جامعه مهندسان و معماران و شخصیت های دولتی این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار است، چرا که شمال کشور در دو دهه گذشته و به ویژه در سال‌های اخیر از همه استان‌ها و شهرها، میزبان ساخت ویلا و مسکن و کسب‌وکار و... بوده است و این عرصه، به‌ دلیل رشد تقاضا در آینده میدان تاخت و تاز بیشتری را برای ساخت و ساز فراهم کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1632346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =