۵ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
شام آخر دی یانگ در بارسلونا

شب گذشته در یکی از رستوران های بارسلون، بازیکنان بارسا برای وداع با کسانی که تابستان رفتنی هستند، ضیافت شامی ترتیب دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بارسلونا فصل ۲۲-۲۰۲۱ را کابوس وار سپری کرد هرچند که در نهایت رسیدن به رتبه دوم، کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حضور در سوپرکاپ فصل بعد اسپانیا پایانی خوب را برای این تیم رقم زد. این جزو اهداف اصلی ابتدای فصل بارسا نبود ولی تیمی که با رونالد کومان روز به روز از سهمیه دورتر می شد، در نهایت با هدایت ژاوی و تقویت خوب در انتقالات زمستانی، توانست از یک فاجعه جلوگیری کند. یکشنبه شب بارسا آخرین بازی فصل خود را برابر ویارئال انجام خواهد داد و قصد دارد در نوکمپ وداع خوبی با هواداران داشته باشد.

شب گذشته بازیکنان بارسا در یک ضیافت شام که کاپیتان ها ترتیب داده بودند، شرکت کردند که بیشتر به منظور خداحافظی با بازیکنانی بود که فصل بعد دیگر در بارسا حاضر نخواهند بود. ژاوی هم به این ضیافت دعوت شده بود ولی ترجیح داد حضور پیدا نکند.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، در این ضیافت، یکی از بازیکنانی که با وی خداحافظی شد، فرانکی دی یونگ بود. ستاره هلندی بارسا که از یونایتد و سیتی پیشنهاد دارد، برای کمک به شرایط مالی بد بارسا از این تیم خواهد رفت. در واقع هرچند ژاوی و خوان لاپورتا در یک هفته گذشته سعی کرده اند واکنش مثبتی به جدایی دی یونگ نشان ندهند و ضمنی این مساله را تکذیب کرده اند ولی واقعیت این است که بارسلونا به دنبال واگذاری دی یونگ است و از این انتقال می تواند تا ۸۰ میلیون یورو به دست بیاورد. طبق این گزارش، عثمان دمبله در پاسخ به سوال هم تیمی هایش در مورد اینکه ماندنی است یا با اتمام قراردادش راهی تیمی دیگر می شود، حاضر نشده پاسخ روشنی بدهد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =