مسئولان فدراسیون فوتبال از شعارهایی که در مسابقه ایران - ماداگاسکار سر داده شده ناراحت هستند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: «اگر فضا تغییر نکند در آینده از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست می‌کنیم بازی‌های تیم ملی در شهر دیگری برگزار شود.»
عباس ترابیان درباره شعارهایی که از دقیقه 75 به بعد در بازی ایران و ماداگاسکار داده شد، گفت: «تعداد محدودی از تماشاگران که به آنها خط داده شده بود به ورزشگاه آمده بودند و با ایده قبلی شروع به سر دادن شعار کردند. متاسفانه عده ای هم به صورت ناخواسته و ندانسته با آنها همکاری کردند.»
ترابیان ادامه داد: «اگر این قضایا حلاجی نشود و مسئولین در زمان مقتضی وارد عمل نشوند با توجه به اینکه تیم ملی متعلق به همه ایران است اگر فضا تغییر نکند ما در آینده از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست خواهیم کرد تا بازی های تیم ملی در شهر دیگری برگزار شود.»
سرپرست تیم ملی با اشاره برخی به شعارها گفت: «در یکی از روزنامه ها خواندم که در توجیه حرکت غیراخلاقی برخی تماشاگران نوشته شده بود که چون چشمشان به رئیس فدراسیون خورده علیه او شعار دادند در حالی که باید بگویم دوستان باید اطلاعات دقیق تری می گرفتند، چرا که اصلا رئیس فدراسیون در ورزشگاه نبود. ضمن اینکه دادن شعار "علی دایی " یک حرکت کاملا انحرافی بود، چرا که شعار دهندگان فقط می خواستند تفکرات تماشاگران را به انحراف ببرند. علی دایی یک مربی بزرگ و حرفه ای است و هم به تیم ملی و هم به کی‌روش علاقمند است و احترام خاصی هم برای تیم ملی و شخص سرمربی تیم ملی قائل است. مطمئن باشید با این کارها نمی توانند تیم ملی را در مقابل علی دایی قرار دهند. شعار "علی دایی " کاملا بی معنی بود یا اینکه شعار "کی‌روش بیا اینجا " چه معنی می توانست داشته باشد.»
ترابیان در پایان درباره درگیری و اتفاقاتی که در سالن کنفرانس افتاد گفت: «متاسفانه برخی از خبرنگاران در کنفرانس احترام پیشکسوتانشان را نگه نداشتند. من در کنفرانس بزرگانی از خبرگزاری و روزنامه ها دیدم که حتی به آنها اجازه پرسیدن یک سؤال هم داده نشد. البته این اتفاقات و درگیری های که در سالن کنفرانس افتاد ما را مجاب می کند که از این به بعد کنترل بیشتری روی برخی خبرنگاران به وجود بیاوریم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رستمي IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    آقاي ترابيان ؛ اگر تيم ملي در تمام شهرهاي ايران هم مثل بازي با ماداگاسكار بازي كند مطمئن باشيد از طرف تماشاگران مجدداً هو خواهيد شد .
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    اره. تو ورزشگاه نوشهر برگزار کنید یا یکی از ورزشگاه های پنج ستاره دیگر را از انبوه ورزشگاه های استاندارد ایران انتخاب کرده و بازیها را در آن برگزار کنید.
  • حمید IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    آقای ترابیان هرجا برید برنامه همینه.نکنه فکر کردید مردم تیم امید رو یادشون رفته؟؟شاهکارتون رو.تازه تهران روزهای خوبتونه.با احساسات یک ملت بازی کردید آقا.استعفای شما و دوستانتان کمترین خواسته ملته
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    از آنجاییکه به نظر این آقای چند شغله نتایج تیم ملی بزرگسالان، جوانان، امید!!!، نوجوانان، بانوان عالی بوده و در برگزاری بازی با تیم 138 دنیا نهایت زحمت کشیده شده و کرسی های بین المللی AFC هم سرجاشه، لذا هرگونه اعتراض به تیم مدیریتی و با کفایت فدراسیون را محکوم می کنیم!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    بی خود که نیست در این 18 ماه فقط یک مسابقه رسمی برای تیم ملی تو ورزشگاه آزادی برگزار کردند چون می ترسند کسی از مدیریت عالی و توانمند فدراسیون در تمام حوزه ها انتقاد کنه !!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    لطفا زودتر این کار رو بکنید آقای ترابیان.در ضمن مردیم بس که ترسیدیم!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    واقعاً آقای ترابیان خجالت نمی کشید؟
  • سامان IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    شما اول بگو فوتبال رو با کدوم ت مینویسن بعد مردم رو تهدید کن !!! همچین تهدید میکنه انگار تیم ملی برزیله جمع کن تیمتو هیچ اثری از تیم ملی نذاشتین با این مدیریتتون خبر آنلاین چرا کامنتای منو تایید نمی کنین
  • سامان IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    آقاي بين المللي خيلي پررويي
  • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    من که به همه ی تماشاگران حق میدم . وقتی هون آقای کفاشیان لبخند میزنه و اظهار میکنه که هیچی نشده واقعا حرص آدمو در میاره!
  • gigar IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    مطمئن باشيد اگه تو شهر هايديگه برگزار بشه بهتر از اين بازي مي كنن
  • رامین IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    من تهرانیم اما به نظرم باید این کار انجام بشه چون متاسفانه مردم تهران نه تنها از تیم ملی حمایت نمیکنن بلکه حاشیه سازی هم میکنن
  • رامین IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    کجای دنیا یه مربیو بعد از یک بازی تحت فشار میذارن؟ متاسفانه ما تماشاگر حرفه ای نداریم. اینا اگه فرگوسنو هم براشون بیاری بازم معترضن
  • بدون نام NL ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    آقای ترابیان نفر بعدی شما هستید که باید استعفا دهید عزیز.
  • بدون نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    دایی که مسبب حذف ایران از جام جهانی بود!!
  • azar IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    بابا عجب رويي داريد اقايان چندين 10 شغله. خدايا بدادمان برس ..........
  • mehran IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    اقايان ترابيان خيانت شما و دوستتانتان در تيم اميد جاي هيچ حرف و حديثي نذاشته.زودتر استعفا بدين تا اخراج نشدين.كفاشيان حيا كن فوتبال رها كن.
  • @@@ IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    شما لطف میکنید در ضمن بازیها رو پخش مستقیم هم نکنین ازتون ممنون میشیم،به جاش آدم یه مستند میبینه خوشم میگذرهو وقت مردم هم به بطالت نمیگذره، خیلی بازی بار فنی داشته تهدیدم میکنه، از اون ارنج معلوم بود بازی هیچی میشه، ای خدا ببین لباس تیم ملی تن چه کسایی هستش؟
  • ايراني(م) IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    سعيدلو،كفاشيان،ترابيان،محمدي،افشارزاده،..افرادي هستند كه بدليل ضعف مديريت بدترين نتايج و پست ترين جايگاه را براي تيم هاي ملي و باشگاهي ايران در دو دهه اخير رقم زدند.