پروژه غیر همسطح ماهان – آزادی سوم خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج از اجرای اقدام عملیات تکمیلی پروژه غیر هم‌سطح ماهان – آزادی و همکاری این منطقه برای اتمام این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مهدی رشیدی» به جزئیات عملیات صورت گرفته توسط این منطقه در پروژه زیرگذر ماهان- آزادی پرداخت و گفت: اجرای عملیات جدول‌کشی، رنگ‌آمیزی جداول، سنگ‌فرش و فضای سبز توسط عوامل اجرایی منطقه در حال انجام است.

رشیدی ایجاد فضای سبز حاشیه‌ای به متراژ حدود ۸۰۰ مترمربع، خالی کردن بیش از ۱۰ کامیون خاک هر کامیون ۱۳ مترمکعب، کاشت هشت هزار گل رز و درختچه فصلی همچنین لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر جهت حذف آب شرب و تأمین آب خام توسط عوامل اجرایی منطقه انجام‌ شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه در یک‌قدمی تکمیل و بهره‌برداری است، گفت: عوامل اجرایی منطقه، اعم از معاونت فنی و عمرانی، معاونت خدمات شهر و فضای سبز به‌صورت مستمر جهت تکمیل این پروژه به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام کار هستند.

رشیدی در ادامه گفت: این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سطح منطقه بوده که با تلاش شبانه‌روزی شهردار کرج و عوامل اجرایی شهرداری کرج همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه در ادامه افزود: با توجه به تحقق این مهم، تمامی جبهه‌های عملیاتی با سرعت و دقت قابل قبولی در حال انجام‌وظیفه هستند و نظارت مستمر بر این فعالیت نیز در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: امید است با توجه به راه‌اندازی این تقاطع کاهش چشم‌گیر ترافیک در این محدوده که یکی از نقاط پرتردد شهر است را شاهد باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =