اصولگرایان به اجماع حداکثری برای ارائه یک لیست واحد در انتخابات آتی خواهند رسید؟

پاسخ اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب موتلفه اسلامی به این سوال منفی است. وی با تاکید بر اینکه وظیفه اصولگرایان رسیدن به وحدت است، پیش بینی کرد که تعدادی از اصولگرایان به صورت پراکنده در انتخابات حضور خواهند داشت و وحدت نخواهند کرد.

 وی با اشاره به شکل گیری کمیته 8+7 وحدت اصولگرایان اظهار داشت: معتقدم همه اصولگرایان در کمیته 15 نفره جمع نیستند اما بخش عمده اصولگرایان را شامل می شوند و معتقدم انتخاب ملت در انتخابات مجلس نهم، انتخاب اصولگرایی خواهد بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون موتلفه مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا وحدت حداکثری اصولگرایان حاصل خواهد شد، گفت: اصولگرایان به وحدت می رسند اما هستند کسانی که جدا از وحدت حداکثری اصولگرایان وارد انتخابات شوند و بر این اساس تعدادی از آنان به صورت پراکنده حضور خواهند داشت و وحدت نمی کنند. کسی که برای خدا و خدمت به مردم وارد میدان می شود دنبال سهم خواهی نیست.

بادامچیان گفت: برخی خدا را با خرما می خواهند هستند عده ای هم که فقط خرما را می خواهند و خدا را بهانه کرده اند، در این میان پیدا می شوند کسانی که خدا را می خواهند حال اگر به خرما برسند یا نه مهم نیست.

در همین حال احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز به مهر گفت: در جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز موضوع وحدت اصولگرایان نیز مطرح شد و اعضا بار دیگر بر وحدت و همدلی اصولگرایان تاکید کردند. البته جریاناتی تلاش خود را به کار بسته اند تا بین اصولگرایان تفرقه ایجاد شود از این رو جامعه روحانیت مبارز به تمامی نیروهای انقلاب هشدار می دهد تا مراقب این تفرقه ها باشند.

وی درباره اعلام رسمی گروه هشت نفره اصولگرایان گفت: همان طور که در جریان هستید اعضای کمیته هفت نفره مشخص شده است اما به دلیل اینکه ممکن است  نوسانات در افراد و تعداد این کمیته پیش بیاید تصمیم نهایی برای مشخص شدن ترکیب نهایی گرفته نشد از این رو با مشخص شدن افراد کمیته هشت نفره به زودی لیست نهایی گروه 15 نفره اصولگرایان اعلام می شود.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =