۸۲ نفر
۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
داور پنالتی استقلال را ندید

فارس نوشت: کارشناس داوری فوتبال گفت: داور مسابقه خطای پنالتی روی مهاجم استقلال را به اشتباه‌ شبیه‌سازی این بازیکن اعلام کرد.

نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت احمد محمدی در بازی مس رفسنجان و استقلال اظهار داشت: این اولین بازی پخش زنده محمدی بود و هرچند استقلال قهرمان شده بود اما این مسابقه برای آنها که می‌خواستند بدون شکست باشند حائز اهمیت بود و مس رفسنجان هم این بازی برایش مهم بود. محمدی تلاش کرد قضاوت خوبی ا نجام بدهد و اکثر کارت‌ةای زردی که نشان داد، درست بود

وی افزود:‌ اما اخراج دانشگر با کارت زرد دوم سخت‌گیرانه به نظر می‌رسید. دانشگر یک کارت زرد هم وقتی روی نیمکت نشسته بود گرفت. محمدی اگر می‌خواهد فصل آینده در لیگ برتر قضاوت کند باید جدی‌تر باشد و استارت‌های بهتری را در زمین بازی بزند و در جای‌گیری‌هایش هم دقت بیشتری داشته باشد. یکی از اشکالات برخی از داوران ما این است که در زمین جلوتر از توپ می‌دوند و همین مسئله باعث می‌شود در جریان بازی توپ به داور برخورد کند.

کارشناس داوری فوتبال در مورد خطای مشکوک پنالتی که در محوطه جریمه مس رفسنجان رخ داد، گفت: در آن صحنه من تصور می‌کنم مدافع مس رفسنجان روی آرمان رمضانی مرتکب خطای پنالتی شد اما داور این خطا را ندیده و به مهاجم استقلال کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۹۰+۲ نیز دروازه‌بان استقلال بیرون از محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد که داور این خطا را هم ندید. او باید برای فصل آینده روی فیزیک بدنی‌اش و استارت‌هایی که می‌زند بیشتر کار کند.

بیشتر بخوانید:

مجیدی: برادر که داشته باشی پشتت به کوه هستش/عکس

صدور رای پرونده عزیزی‌خادم تا قبل از مجمع فدراسیون

کار زیبای رفسنجانی‌ها به یاد ناصرخان/عکس

۲۵۳۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    152 0
    تقریبا در اکثر بازی‌ها پنالتی های استقلال گرفته نمی شه پنالتی هایی که کارشناسان داوران تایید می کردند