گروه انتخاب موفق به کسب برترین جایزه در حوزه مسئولیت اجتماعی شد

گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب موفق شد در فرآیند ارزیابی چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی به بالاترین رتبه مسئولیت اجتماعی در حوزه جامعه دست پیدا کند.

بر اساس این گزارش چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی روز شنبه _۳۱ اردیبهشت‌ماه_ با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارائی و تعدادی دیگر از مقامات ارشد کشور در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این رویداد که با شرکت ۷۰ مجموعه و بنگاه بزرگ اقتصادی کشور از جمله گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، شرکت نفت پارس، بانک مسکن و .. برگزار شد، بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در فرآیند سنجش عملکرد بنگاه‌های اقتصادی، گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب موفق به دریافت برترین سطح چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی پس از بررسی کمیته داوران و بر اساس شاخص‌های استاندارد بین المللی و ملی شد.

بر این اساس گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب یکی از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در بخش خصوصی اقتصاد ایران است که همواره با تاکید بر لزوم ارائه خدمات به عموم مردم و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، بخشی از فرایندهای اختصاصی و درآمدهای حاصل از فعالیت‌های اقتصادی خود را صرف این امر کرده است.

از جمله مهم‌ترین اقدامات گروه انتخاب در این زمینه می‌توان به راه‌اندازی موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) و ارائه رایگان خدمات طب تسکینی به افراد مبتلا به سرطان، کمک و اهدای لوازم‌خانگی به آسیب‌دیدگان سیل و زلزله، آزادی زندانیان غیر عمد، فعالیت‌ها در حوزه عدالت آموزشی و درمانی و ... اشاره کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =