فیلم سینمایی بازیوو جدیدترین فیلم کودک به زودی اکران خواهد شد

فیلم‌هایی که در ژانر کودک ساخته می‌شوند دارای حساسیت‌های ویژه‌ای هستند چرا که مخاطبان اصلی آنها کودکان و خردسالان هستند.

کارگردان‌های مختلف برای انتخاب فیلم‌های متناسب با کودکان باید بازیگران حرفه‌ای و کاربلد را انتخاب کنند. فیلم بازیوو یکی از فیلم‌های سینمایی ساخته شده در ژانر کودک است که در سال 1398 تولید شده است.

افرادی که به ژانرهای فیلم کودک، موزیکال و فانتزی علاقه‌مند هستند، می‌توانند این فیلم را تماشا کرده و از آن لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی فیلم بازیوو بپردازیم.

آشنایی کلی با فیلم بازیوو

انتخاب بهترین فیلم کودک همواره دشوار است و به معیارهای مختلفی بستگی دارد. کسانی که به ژانرهای کودک علاقه‌مند هستند با مشاهده بازیگران یک فیلم، سعی می‌کنند تا آن را برای تماشا انتخاب کنند. بازیوو یک فیلم سینمایی ایرانی است که به کارگردانی امیرحسین قهرایی ساخته شده است. این فیلم در ژانر کودک، موزیکال، کمدی و فانتزی است که با داشتن بازیگران مطرح سعی کرده است تا بهترین فیلم‌نامه را داشته باشد.

از نویسنده محبوب این فیلم می‌توان به سلمان خورشیدی اشاره کرد که سابقه طولانی در نگارش متن‌های فانتزی دارد. بازیگران مطرح زیادی در این فیلم ایفای نقش کردند که هر کدام برای کودکان دارای اهمیت هستند. برای موفقیت یک فیلم ساخته شده در ژانر کودک، توجه کردن به نوع ارتباطی که بازیگر می‌تواند با کودک برقرار نماید دارای اهمیت است.

بازیگران فیلم سینمایی بازیوو

همان‌طور که بیان شد فیلم سینمایی بازیوو یک فیلم کودک است که به کارگردانی امیرحسین قهرایی ساخته شده است. تهیه کننده این مجموعه آقای غلامرضا موسوی سعی کرده است تا بهترین بازیگران را برای این فیلم انتخاب نماید. بازیگران مطرح استفاده شده در فیلم بازیوو شامل برزو ارجمند، پژمان بازغی، محمدرضا هدایتی، لیندا کیانی، رضا شفیعی جم، مجید افشاری و فرانک جلیلی هستند.

هر کدام از بازیگران نام برده شده در این مجموعه، دارای سابقه اجرای نقش‌های متفاوت هستند. رزومه بازیگران این مجموعه نشان می‌دهد که با توانایی زیادی که دارند می‌توانند از پس فیلم‌نامه به خوبی برآیند. بخش موسیقی فیلم بازیوو توسط آرمین قیطاسی ساخته شده است. فیلمبردار بازیوو سهیل نوروزی و تدوین‌گر این فیلم امیر شیبان خاقانی است.

فیلم بازیوو دارای مدت زمان 85 دقیقه است که برای فارسی‌زبانان تولید شده است. افرادی که به فیلم‌های کودک علاقه‌مند هستند می‌توانند برای انتخاب بهترین فیلم کودک، نگاهی به فیلم سینمایی بازیوو داشته باشند.

فیلم سینمایی بازیوو جدیدترین فیلم کودک به زودی اکران خواهد شد

خلاصه داستان فیلم بازیوو

شاید به جرئت بتوان گفت که روایت فیلم به شکل جذاب و کلاسیک بوده و به عنوان یک مجموعه موفق شناخته می‌شود. در این فیلم، شخصی از دنیای بازی‌ها با شکل و شمایل متمایز از دنیای واقعی خارج شده و دسته بازی را به پسر بچه داستان یعنی ژوبین می‌دهد تا وی بتواند با غول مرحله آخر مبارزه کرده و اسیرشدگان را به شکل قابل توجهی نجات دهد. برای یک فیلم سینمایی کودک در نظر گرفتن آغاز و پایان کار بسیار دارای اهمیت است.

در این مجووعه ماپان به عنوان مخترع بازی و خالق سرزمین بازیوو سعی می‌کند تا بچه‌های زمین را از چنگال سیلوس نجات دهد. در این میان انتخاب پسر بچه‌ای به نام ژوبین که دست و پا چلفتی است باعث ایجاد دردسرهای عظیم در داستان فیلم می‌شود. شاید بتوان گفت که انتخاب ژوبین به عنوان بدترین انتخاب محسوب می‌شود. قهرمان داستان منفعل است و به مرور زمان سعی می‌کند تا یک قهرمان واقعی تبدیل شود.

جوایز فیلم بازیوو

فیلم بازیوو به عنوان یک آثار موفق در بین اثر کودک و نوجوان شناخته می‌شود. این فیلم با شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان توانست جوایز زیادی کسب کند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به دیپلم افتخار جایزه مرکز توسعه سینمای کودک، بهترین فیلمنامه سینمایی ایران، پروانه زرین بهترین کارگردانی در بخش سینمایی ایران و جایزه ویژه دبیر جشنواره در بخش کسب و کار اشاره کرد. هر کدام از جوایز اهدا شده به امیرحسین قهرایی و سلمان خورشیدی به عنوان بهترین فیلمنامه رسیده است.

با توجه به کسب موفقیت‌های فراوان فیلم سینمایی بازیوو، می‌توان گفت که این اثر به عنوان یکی از بهترین آثار ساخته شده در ژانر کودک است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید بلیط سینما برای تماشا فیلم بازیوو هستید، می‌توانید خرید خود را از ایران تیک تکمیل کنید.

خرید بلیط فیلم بازیوو از ایران تیک

کسانی که به خرید بلیط سینما برای تماشا فیلم‌های مورد علاقه خود اقدام می‌کنند، همواره به دنبال خرید مطمئن و آسان هستند تا تجربه خرید مناسبی داشته باشند. به عنوان نمونه اگر از جمله طرفداران فیلم‌های کمدی در ژانر کودک هستید و می‌خواهید یکی از بهترین فیلم‌های کودک یعنی فیلم بازیوو را تماشا کنید، می‌توانید خرید بلیط سینما از ایران تیک انجام دهید. ایران تیک نوآورانه‌ترین تجربه‌های سرگرمی را در خود جای داده است و تلاش داشته از سال ۱۳۸۷به هر کاربر خود تجربه یک خرید عالی را ارائه دهد. در صورت تمایل برای خرید بلیط فیلم بازیوو کافی است به سایت irantic.com مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1634804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ریحانه IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    فیلم قشنگی بود