سرگرمی و آرامش کودک با خرید آویز تخت نوزاد

اگر می خواهید چشمان درشت و کنجکاو فرزندتان را در حالی ببینید که با لذت یک وسیله را دنبال می کند و در حالی که غرق لذت و آرامش است به یک خواب دلنشین فرو می‌رود بهتر است برای تخت کوچکش یک آویز تخت نوزاد بخرید.

امروزه آنقدر آویزهای جذاب و زیبایی برای بالای تخت نوزاد به بازار آمده که حتی برخی از بزرگسالان را هم وسوسه می‌کند که یک آویز تخت نوزاد برای خود نصب کنند! البته این اتفاق چندان هم دور از ذهن نیست! کافیست برای کوچولوی دلبندتان یک تخت کنار مادر بخرید و یک آویز بالایش نصب کنید تا علاوه بر اینکه خیالتان از بابت نوزادتان راحت است، کمی هم به کودک درونتان آرامش هدیه دهید.

شاید با خودتان بگویید نفسم از جای گرم در می‌آید و شما آنقدر کار روی سرتان ریخته که حتی مجال گشتن در فروشگاه ‌های سیسمونی نوزاد برای خرید وسایل ضروری را ندارید، چه برسد که بخواهید به کودک درونتان فکر کنید. اما نگران نباشید! در عصر دنیای مجازی شما میتوانید در حالی که در خانه کنار نوزادتان نشسته‌اید از فروشگاه‌های اینترنتی سیسمونی معتبر مثل فروشگاه اینترنتی مادرلند، سیسمونی آنلاین خریداری کنید و به بهترین شکل استفاده کنید.اگر میخواهید در مورد آویز تخت کودک و تخت‌کنار مادر که اهمیت فوق‌العاده‌ای در سرگرمی و آرامش کودک دارند بیشتر بدانید و همچنین فروشگاه سیسمونی مادرلند که یکی از حرفه‌ای‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های سیسمونی نوزاد در زمینه خرید آنلاین و حضوری است را بهتر بشناسید، تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

منظور از آویز بالای تخت نوزاد چیست؟

اگر بخواهم به بهترین شکل یک آویز کودک را معرفی کنم باید بگویم این وسیله دستیار پدر و مادر برای سرگرم کردن نوزاد و کودک است. این آویز، بالای تخت نوزاد و کودک یا حتی روی کریر نوزاد نصب می شود و باعث می‌شود کودک پس از بیدار شدن از خواب یا قبل از خوابیدن، با نگاه کردن به آن سرگرم شود و بی‌قراری نکند. تنوع رنگ و طرح آویزهای تخت نوزاد در فروشگاه آنلاین مادرلند آنقدر زیاد است که به راحتی می توانید آویز موردعلاقه‌ی خود را انتخاب، و با سایر لوازم سیسمونی نوزادتان ست کنید.

مزایای استفاده از آویز تخت کودک

اگر شما هم مانند بسیاری از والدین فکر می‌کنید که آویز تخت نوزاد چندان وسیله‌ی ضروری در بین اقلام سیسمونی نوزاد نیست، با من همراه باشید تا نظرتان را تغییر دهم!

اگر مزیت آویز تخت کودک در سرگرم‌کردن نوزاد و زمان بخشیدن به پدر و مادر برای انجام فعالیت‌های روزانه‌شان را نادیده بگیریم این ابزار مزیت‌های فوق‌العاده‌ی دیگری را برای شما رو می‌کند. برای مثال:

  • تقویت مهارت نوزاد در ردیابی اشیا

کودک در حالی که روی تخت دراز کشیده، عروسک‌های رنگارنگ آویز را که هر کدام به میزان ۳۶۰درجه قابلیت چرخش دارند با چشم‌هایش دنبال می‌کند و عضلات چشم‌هایش به طرز قابل توجهی تقویت می‌شوند. همچنین در زمینه ردیابی اشکال و وسایل، مهارت کسب می‌کند.

  • ایجاد آرامش برای نوزاد با پخش موزیک

برخی از انواع آویزهای تخت نوزاد قابلیت پخش موسیقی دارند که به همین دلیل به آن‌ها آویز موزیکال تخت نوزاد می‌گویند. در فروشگاه اینترنتی مادرلند می توانید به سادگی این آویزها را پیدا کنید. آویز موزیکال بالای تخت نوزاد با پخش موسیقی‌های آرام و دلنشین، نه تنها به آرامش و سرگرم شدن فرزند شما کمک می‌کند، بلکه باعث بهبود و تقویت قدرت شنوایی نوزاد نیز می‌شود.

  • تقویت هوش نوزاد

تحقیقات نشان داده که گوش دادن به موسیقی، دیدن اشیای رنگی و دنبال کردن حرکت اشیا همه در افزایش هوش کودک موثرند. با این اوصاف یک آویز موزیکال تخت نوزاد یک بمب افزایش هوش برای کودک است. با خرید این وسیله‌ی سرگرم کننده از فروشگاه سیسمونی نوزاد مادرلند، شما به آینده‌ی کودک خود نیز کمک خواهید کرد. کودک شما نه تنها در کنار این ابزار لذت می‌برد، بلکه تحت تاثیر آن به طور طبیعی هوشش افزایش پیدا می‌کند.

آویز موزیکال تخت نوزاد

انواع آویز تخت نوزاد

  • آویز تخت نوزاد مدل سقفی

این آویز همانطور که از اسمش مشخص است از سقف آویزان می‌شود. تنها نقطه ضعف این مدل آویز تخت کودک این است که در صورت تعویض جای تخت، باید جای آویز روی سقف را هم تغییر دهید که ممکن است کمی مشکل‌ساز باشد. بهتر است هنگام خرید، عکسی از تخت نوزاد را به فروشنده نشان دهید تا یک آویز مناسب برای آن از لحاظ رنگ و مدل به شما معرفی کند. اگر هم تصمیم داشتید سیسمونی آنلاین خریداری کنید کارشناسان حرفه‌ای فروشگاه مادرلند همواره آماده‌ی پاسخگویی و راهنمایی شما هستند. کافیست از طریق شماره تلفن‌های درج‌شده در سایت فروشگاه با آن‌ها تماس بگیرید تا بهترین انواع آویز بالای تخت نوزاد را به شما معرفی کنند.

  • آویز تخت نوزاد مدل گهواره‌ای

این نوع آویز یکی از پرفروش ترین انواع آویزهای تخت نوزاد است که به راحتی روی بالای تخت نوزاد، گهواره یا تخت نوزادکنار مادر نصب می‌شوند و با تنوع بالایشان مورد پسند همه قرار می‌گیرند. مهمترین مزیت این نوع آویز تخت کودک نسبت به مدل سقفی، این است که همراه تخت جا به جا می‌شود و هنگام جابه‌جایی تخت دردسرساز نخواهد شد. در زمان خرید این محصول نیز بهتر است عکسی از تخت، گهواره، کریر یا تخت کنار مادر را به فروشنده نشان دهید تا مناسب‌ترین گزینه را به شما معرفی کند. یا با مراجعه به سایت motherlaand، خودتان انواع آویز در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را تماشا کنید و بهترین نوع را به صورت آنلاین سفارش دهید.

تخت کنار مادر

دو مورد از ضروری‌ترین اقلام سیسمونی تخت کنار مادر و تخت پارک نوزاد هستند که نمی توان اهمیت حضور آن‌ها را نادیده گرفت. این تخت از یک طرف به تخت مادر می‌چسبد و شما در تمام طول شب می توانید از کودک خود در تخت خودش محافظت کنید. از مزایای تخت نوزاد کنار مادر می توان به امکان شیردهی راحتتر به نوزاد، حفظ آرامش و امنیت برای نوزاد، مراقبت ساده‌تر بدون ایجاد وابستگی اشاره کرد.

تخت پارک نوزاد نیز یک یک محفظه‌ی پارچه‌ای و توری‌دار مانند تخت است که کودک را برای بازی درون آن قرار می‌دهند و هنگام خواب، روی سقف آن می خوابد. اگر به دنبال یک محیط امن برای بازی نوزاد هستید که فضای زیادی هم اشغال نکند، تخت پارک نوزاد بهترین گزینه است.

خرید بهترین آویز تخت نوزاد و تخت‌ کنار مادر از فروشگاه سیسمونی اینترنتی مادرلند

امروزه آنقدر مشغله‌های زندگی زیاد شده که خرید آنلاین و اینترنتی یک موهبت به حساب می‌آید. اگر شما هم علاقه دارید سیسمونی آنلاین و مرغوب‌ترین و متنوع‌ترین انواع آویز تخت نوزاد و تخت کنار مادر را خریداری کنید بهتر است به آدرس اینترنتی https://motherlaand.com/ سری بزنید تا از تنوع اجناس، کیفیت و قیمت مناسب آن‌ها شگفت زده شوید. فروشگاه سیسمونی مادرلند در شهر اهواز یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین فروشگاه‌های سیسمونی نوزاد است که به تمام نقاط ایران ارسال دارد و شما به صورت حضوری و یا آنلاین می توانید بهترین اقلام سیسمونی را از آن‌جا خریداری کنید. برای ثبت سفارش کافیست به سایت motherlaand و یا اینستاگرام مجموعه به همین نام مراجعه کرده و لوازم سیسمونی موردعلاقه خود را سفارش دهید.

کد خبر 1635072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =