نماینده اصولگرای مجلس: اشکالی ندارد ، فرزندان مسئولین به کشورهای غیرمتحاصم روسیه ، چین و هند بروند

آفتاب‌نیوز نوشت : نوروزی می‌گوید: حضور حدود ۴ هزار نفر از فرزندان مسئولین در خارج از کشور واقعیت دارد

حسن نوروزی، نماینده اصولگرای مجلس گفت: حضور حدود ۴ هزار نفر از فرزندان مسئولین در خارج از کشور واقعیت دارد. از اول انقلاب بخش عظیمی از این‌ها در خارج از کشور هستند و ما هم اعتقادمان این است که حضور دارند. نباید فرزندان مسئولین در کشورهایی که متخاصم هستند، حضور داشته باشند طبیعتاً از آن‌ها سوء استفاده خواهد شد و درست نیست؛ بنابراین ما همواره گفتیم که حضور فرزندان مسئولین در خارج از کشور چیزی جز خسران برای انقلاب اسلامی نخواهد بود.

نوروزی افزود: به عنوان قوه مقننه با طرح «قانونِ نظارت بر اموال و سفرهای مسئولان با ضمانت اجرایی» به حضور فرزندان مسئولین در کشورهای متخاصم ورود می‌کنیم، اما بیشتر شورای امنیت باید از نظر امنیتی آن را بررسی کند چرا که بسیاری از افرادی که آنجا رفتند، کارشان مفید نبوده است. به عنوان مثال بگوییم فقط برای تحصیلات رفته‌اند، به‌هرحال همان علم و دانش در ایران نیز وجود دارد، لذا این قبیل سفرها خیلی مثبت ارزیابی نمی‌شوند.



نماینده اصولگرای مجلس: اشکالی ندارد ، فرزندان مسئولین به کشورهای غیرمتحاصم روسیه ، چین و هند بروند

بیشتر بخوانید :

  • آقای رییسی؛ اما حالا شمایید که می‌توانید سرنوشت خلقی را بنویسید


وی گفت البته کشورهای دیگری مانند روسیه، چین و یا هند هستند که با ما غیرمتخاصم هستند و اشکالی ندارد فرزندان مسئولین به آن کشورها بروند و تحصیل کنند، اما حضور فرزندان ما در کشورهایی که در جنگ‌های جهانی و ... با ایران درگیر بودند، خطرآفرین است.

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =