۱ نفر
۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
استخدام شرکت‌های بزرگ در خرداد 1401

برای استخدام در شرکت‌های بزرگ ایران همیشه فرصت است و این به دلیل وسعت این شرکت‌ها و البته نیاز آنها به نیروی کار متخصص در حوزه‌ها و مشاغل مختلف است. از این رو، شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران در خرداد ماه ۱۴۰۱ نیز آگهی‌های استخدامی خود را منتشر کرده‌اند که با بررسی آنها می‌توانید فرصت استخدام در آنها را پیدا کنید و البته با ارسال رزومه‌ی حرفه‌ای، شانس استخدام خود را افزایش دهید.

این آگهی‌های شغلی تمام گروه‌های شغلی و زیرشاخه‌های آنها را شامل می‌شود و به همین خاطر، افراد با مهارت‌های متفاوت می‌توانند آگهی مناسب خود را پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم تا درباره استخدامی‌های خرداد ماه در برخی از شرکت‌های بزرگ صحبت کنیم تا سرنخی به شما بدهیم.

دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران به شمار می‌آید که در میان شرکت‌های بزرگ و شناخته شده نیز قرار می‌گیرد. هدف بسیاری از جویندگان کار استخدام در دیجی کالا است و به همین خاطر برخی از آگهی‌های استخدام دیجی کالا در خرداد ماه را بیان می‌کنیم تا بتوانید برای آنها اقدام کنید:

· تحلیلگر ارشد داده‌های فروش

· مدیر فروش برند (موبایل و لپ‌تاپ)

· هماهنگ‌کننده پروژه

· سرپرست پلت‌فرم سفر

· کارشناس تعالی عملیات

· دستیار اجرایی

· تحلیلگر ارشد برنامه‌ریزی کسب‌وکار

· خریدار

· کارشناس ارشد حسابداری مدیریت

· رئیس دپارتمان طراحی

· سرپرست استودیوی عکاسی

· کارشناس MIS

· مدیر کنترل کیفیت محتوا

· کارشناس منابع بین‌المللی

مپنا

مپنا از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه ساخت نیروگاه‌های حرارتی و اجرای پروژه‌های نفت و گاز و حمل و نقل ریلی است که به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ ایران به شمار می‌آید. مپنا همیشه برای ارائه بهترین خدمات و البته رسیدن به هدف به دنبال افراد متخصص و کاربلد است و به همین منظور فرصت‌های شغلی را برای جذب و استخدام افراد منتشر می‌کند. برخی از آگهی‌های استخدام مپنا در این ماه عبارت‌اند از:

· کارشناس DevOps

· مهندس تست نرم‌افزار

· توسعه‌دهنده ++C

· توسعه‌دهنده اندروید

· توسعه‌دهنده دات‌نِت

· کارشناس شبکه

· کارشناس اوراکل

· توسعه‌دهنده انگولار

· توسعه‌دهنده جاوا

هیربد نیرو

هیربد نیرو از شرکت‌های پیشرو در حوزه پروژه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، برق و انرژی‌های سبز است. در هیبرید نیرو خدمات در طیف گسترده‌ای از بخش‌ها ارائه می‌شود که شامل مدیریت پروژه، طراحی مفهومی، طراحی مهندسی فرانت اند، مهندسی تفصیلی چند رشته‌ای، تدارکات، ساخت و ساز، پیش راه‌اندازی و راه اندازی می‌شود. هیبرید نیرو برای تمام این خدمات به دنبال نیروهای متخصص است و به همین منظور، در خرداد نیز می‌توانید برای استخدام در هیربد نیرو اقدام کنید. برخی از آگهی‌های استخدامی هیبرید نیرو عبارت است از:

· کارآموز مدیریت استراتژیک

· کارشناس اداری

· مدیر پروژه

· کارشناس ارشد شیمی (LNG)

· کارآموز جذب

· کارشناس امور حقوقی و قراردادها

· مشاور استراتژیک

· کارآموز تأمین تجهیزات

· کارآموز پروژه

· هماهنگ‌کننده پروژه

دانا انرژی

دانا انرژی یک شرکت انرژی خصوصی پیشگام است که از طریق نوآوری، مشارکت و تعهد، پیشرفت را در منابع طبیعی و اقتصادی کشور به وجود آورد. دانا انرژی برای این منظور همیشه به دنبال استخدام افراد توانا است. برخی از آگهی‌های استخدام شرکت دانا انرژی به شرح زیر است:

· دستیار اجرایی

· رئیس ارتباطات

· کارشناس ارشد کنترل هزینه

· مسئول پذیرش

· رئیس کنترل کیفیت

· هماهنگ کننده امور بازرگانی

· تحلیلگر بازار

· زمین‌شناس ارشد

· تحلیلگر ارشد سیستم و فرایند

· کارشناس ارشد قراردادها

· رئیس تضمین کیفیت

چگونه شانس استخدام در این موقعیت‌های شغلی را افزایش دهیم؟

برای افزایش شانس استخدام، پیش از هر کاری باید سرعت عمل داشته باشید. مشاهده و بررسی آگهی‌های استخدامی اولین کاری است که باید انجام دهید و پس از آن، باید سراغ نوشتن رزومه خود بروید و آن را متناسب با هر موقعیت شغلی و شرح شغلی آماده کنید.

به واسطه رزومه باید بتوانید به خوبی مهارت‌ها، توانایی‌ها، سابقه کار و تحصیلی خود را بازاریابی کنید و تمام این موارد باید متناسب با شرح شغلی باشد. با آماده کردن رزومه به شکل کاملا حرفه‌ای، می‌توانید شانس خود را برای دیده شدن بالا ببرید و نظر مدیران و کارشناسان استخدام را جلب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاریابی ایران تلنت مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1635935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =