۱ نفر
۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
تکذیب یک شایعه عجیب درباره سیدجلال

فارس نوشت: در آستانه بازی پرسپولیس مقابل شهرخودرو شایعات عجیبی در خصوص کاپیتان سرخ‌پوشان به راه افتاده است.

بعد از دو بار تعویق دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو به دلیل آلودگی هوا در نهایت قرار است این دو تیم امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. این بازی البته با حاشیه‌هایی همراه شده است.

روز گذشته اعلام شد که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس نام سیدجلال حسینی، امید علیشاه و فرشاد فرجی را از لیست بازی با شهرخودرو کنار گذاشته که این مسئله باعث به وجود آمدن حاشیه‌های بسیار زیادی شد. در نهایت و با تماس یحیی گل‌محمدی، سه بازیکن پرسپولیس امروز به اردوی این تیم اضافه شدند. برخلاف اخباری که منتشر شده بود سیدجلال حسینی هیچ تماسی در این باره نگرفت و بازگشت سه بازیکن به اردو با درخواست کادر فنی این تیم انجام شد.

یکی دیگر از حاشیه‌های مطرح شده در خصوص بازی امشب شایعه خداحافظی سیدجلال حسینی از هواداران این تیم بود. از آنجایی که بازی امشب مقابل شهرخودرو آخرین دیداری است که سرخ‌پوشان در تهران میزبانی می‌کنند به همین دلیل این شایعه به راه افتاد اما موضوع خداحافظی سیدجلال از هواداران این تیم کاملاً کذب بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس که همراه با این تیم پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر و چند عنوان قهرمانی سوپرجام و جام حذفی را در کارنامه دارد هیچ برنامه‌ای برای خداحافظی از هواداران تیمش در بازی امشب ندارد و این شایعه ساخته و پرداخته افرادی است که به دنبال انتشار اخبار کذب هستند.

بیشتر بخوانید:

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1636143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =